fed bil du har, hvilket er også min drømmebil...absolut fed |
Carsten Jacobsen:
carsten din heldige asen :-)
kan det passe at du er også på bilekspressens facebook side??
fed bil du har, hvilket er også min drømmebil...absolut fed |
carsten din heldige asen :-) kan det passe at du er også på bilekspressens facebook side?? |
Work hard, play hard Jo, jeg er aktiv på mange bilsider. Jeg elsker bare biler, og har altid gjort det. Mvh Carsten |
Jeg er så heldig, at jeg kan klare det meste af min iværksættertransport på gå-ben, men jeg skal spare jer for et foto af mine støvede sommer-fødder :) |
Kæft du er sej mand!. Husk at klappe dig selv på skulderen! |
Hej Carsten .. |
Haha, Martin, der skal forhåbentligt mere til at gøre en til et forbillede end et par biler i garagen :-) Det bliver jo også hverdag at køre på arbejde i en bil med 400HK og en 6-liters V8. Jeg ser spændende biler hver dag, så det er mindre og mindre sjovt at se dem. Bare i vores garage under lejligheden har vore naboer biler man ikke ser hver dag i DK, ihvertfald ikke i Nordjylland hvor jeg kommer fra. Se herunder (min Corvette, Audi R8 V10, Mercedes C63 AMG, Porsche 911 Turbo, Range Rover og... en Prius). Mvh Carsten |
Ja, jeg kan ikke helt føre med jer andre og jeres Corvetter eller Audi. Min bil er en 10 år gammel Mondeo, og ja det er en stationcar, og ja jeg har ikke børn |
Jeg får min Canyon AL7 i dag og jeg glæder mig stort! Martin
|