Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os dit iværksætter transportmiddel :)

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg triller rundt på sådan en her :-)

(MBK Cheyenne 6Six)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:41

Sebastian Krausing:

Fed bil! ;D

Du kan også se den nyeste sportsmodel af Audi Q5 ;-) SQ5: http://www.bilsektionen.dk/foerste-audi-s-model-med-dieselmotor/

Ja, den nye SQ5 er fantastisk lækker. Mon ikke man kan få den med en pæn rabat om 2-3 år når en eksentrisk tysker har hygget sig med den. Lige nu er der kæmpe rabatter på brugte liebhaverbiler. En Cayenne kan fås til 1/2 pris, hvis den har tre år på bagen. Jeg fandt min på www.mobile.de hentet hjem fra Audis hjemby Ingolstadt.

Q5'eren er mit andet hjem. Det er det eneste sted hvor jeg har B&O :-).

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Ja min firmabil er en Mowag Duro. Kører ca 1,2 Km på en liter disel.

Den vejer som standard 15T med plads til en kører og gruppefører foran. Samt en 1.behandler (mig) og en 2.behandler bagi.

Mit kontor ser således ud: Vi har kun kunder der virkelig har brug for vores service og derfor er meget afhængig af vores ekspertise. Vi kan tilbyde dem væske og iltbehandling. Behandling for brandsår,eksplostionsskader (blastskader som skader fra IEDèr= vejsidebomber) skudsår. Samt behandling af skader med amputationer samt diverse småskader og selvfølgelig trafikuheld med mulighed for at fiksere vores kunder med spineboard.

Når jeg ikke bruger min firmabil, har jeg en mountainbike.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Puha, misundelse er en dum ting... og jeg er MEGET misundelig :)

En fattigrøv som mig går ned til toget. Min cykel indbragte ved salg en måneds mad til familien, samt en splinter ny Nokia C100 til 99 kr. (holder batteri i 8 dage, slå den iphone :))

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:58

Frisch:

Ja, den nye SQ5 er fantastisk lækker. Mon ikke man kan få den med en pæn rabat om 2-3 år når en eksentrisk tysker har hygget sig med den. Lige nu er der kæmpe rabatter på brugte liebhaverbiler. En Cayenne kan fås til 1/2 pris, hvis den har tre år på bagen. Jeg fandt min på www.mobile.de hentet hjem fra Audis hjemby Ingolstadt.

Nicolai - Jeg er NØDT til at spørge, er det ikke ubeskrivelig livsglæde at sætte sig ind i den der hver morgen? FED vogn du har der!!

Jeg går nu personligt efter at skifte A4'eren ud med en Q7 en dag, men igen, jeg kan ikke få det stort nok ;-)

Her er min ydmyge gamle 'dame' der får mig fra A til B - hun gør sig godt med en cremefarvet læderkabine og en villig V6'er under hjelmen.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:59

Boysen:

Puha, misundelse er en dum ting... og jeg er MEGET misundelig :)

En fattigrøv som mig går ned til toget. Min cykel indbragte ved salg en måneds mad til familien, samt en splinter ny Nokia C100 til 99 kr. (holder batteri i 8 dage, slå den iphone :))

Jeg må indrømme, jeg er da også misundelig på 8 dages batteri :) hehe. Shit, min holder ca. 1 døgn .. Er dog ikke misundelig på toget Big Smile

/Martin

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:16

Kører rundt på en Cube Aim 2011 model.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:31

bulldesign.dk:

Kører rundt på en Cube Aim 2011 model.

Cube laver nogle super fede cykler :) Og har selv en Cube Attention, som jeg bruger når jeg ikke skal så langt.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:49

Mads Mellergaard Baldersø:

Frisch:

Nicolai - Jeg er NØDT til at spørge, er det ikke ubeskrivelig livsglæde at sætte sig ind i den der hver morgen? FED vogn du har der!!

Jeg går nu personligt efter at skifte A4'eren ud med en Q7 en dag, men igen, jeg kan ikke få det stort nok ;-)

Her er min ydmyge gamle 'dame' der får mig fra A til B - hun gør sig godt med en cremefarvet læderkabine og en villig V6'er under hjelmen.

Hej Mads

Ja, jeg er stadig rigtig glad for bilen. Nok også fordi den resultatet af et langt sejt træk med et projekt og ikke bare et impulskøb.

Jeg overvejede meget at købe en Porsche Cayenne GTS men jeg er nok en person, der ikke ønsker at skille sig ud fra mængden og så endte det med at jeg holdt fast i Audi'en.

På sigt bliver bilen nok også "bare" hverdag. Men indtil videre er jeg ikke nået til det stadie. Og om det sker for mit vedkommende ved jeg ikke. Hvis jeg havde valget i dag ville jeg ikke skifte den ud med en anden bil men heldigvis er vi alle forskellige.

Q7'eren er også en lækker bil. Men så skal du nok op i en 4,2 liter og ikke en 3,0 liter da en Q7 er temmelig tung. Til København er Q7'eren for stor synes jeg.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Hehe, gad vide hvor dette ender? Vis os din ægtefælle, eller vis os din frokost :-) Nå, men sjovt er det da, så hermed billeder af mine biler. Corvette'en købte jeg kort tid efter at jeg flyttede her til USA, og BMW'en købte jeg i sidste uge. 

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)