Hej Aminoer. www.tjekdanmark.dk er en Dansk informationsguide med oplevelser, ophold, spisesteder, transportmidler, turistinformation, vejret og tilbud indenfor Danmarks grænser. Der søges i øjeblikket et telemarketingsbureau der kan varetage opgaven til at kontakte nye kunder med henblik på at vække interessen og få lov at sende en e-mail med et tilbud om tilmelding. Ved kontakt til kunder bruges der et standard script hvor det ca. tager fra ½ min - 1 min at gennemføre samtalen. Kriterier. Virksomhedstyper indenfor oplevelser, ophold, spisesteder & transportmidler. Nærmere overblik ses på hjemmesiden. Virksomheder fra 5 ansatte og op. Virksomheder skal være A/S eller Aps. Beliggenhed på Sjælland, Jylland eller Fyn. Virksomheder skal være interesseret eller overvejende ved spørgsmålet om interesse. Ved ja til e-mail skal der noteres rette firmanavn, adresse, tlf. nummer, e-mail adresse og navn på kontaktperson. Vi modtager gerne dagens kunder med e-mail adresser i en samlet liste, for hver dag der arbejdes på opgaven. Forespørgslen på samarbejde er ud fra no cure no pay princippet, så der betales pr. e-mail der er godkendt til afsendelse. Vi går op i at den telemarketingspartner vi bruger, skal være nede på jorden, have kendskab til kommunikationsfaser og teknikker, have erfaring indenfor kundekontakt, minimum 3 års erfaring på arbejdsmarkedet og ikke være en pressende telekonsulent. Ud fra overstående søges der et tilbud på fast samarbejde, hvor der til start vil være et testforløb for at kunne måle resultater inden et fast samarbejde er oppe at køre. Hvad pris tager i for hver e-mail der må sendes? Evt. en pris med og uden opfølgning bagefter. Vi står selv for udsending af materiale så det tager kortere tid for jer. Dbh. Lasse |
Hej Lasse
Hvad forventer du selv pr email og hvad er jeres budget??
Udover dette kan du aldrig gennemføre en samtale på 1 min, hvis du skal levere et professionel produkt.
Vh Jimmi