Jeg kunne godt være interesseret, men jeg synes du skal strikke et 'bedre' belønningssystem sammen. Hvorfor skulle jeg lægge en dybdegående artikel på din side, frem for min egen? Og hvorfor skal den belønnes ligeså meget som den person der har anmeldt 3 plugins? :P
Mere arbejde = større belønning = mange der vil skrive kvalitetsindhold til din side.
Hvad skal belønningen være? Pas. Hvad kan du tilbyde?
mvh
Thomas Astrup
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Jeg kunne godt være interesseret, men jeg synes du skal strikke et 'bedre' belønningssystem sammen. Hvorfor skulle jeg lægge en dybdegående artikel på din side, frem for min egen? Og hvorfor skal den belønnes ligeså meget som den person der har anmeldt 3 plugins? :P
Mere arbejde = større belønning = mange der vil skrive kvalitetsindhold til din side.
mvh
Thomas Astrup
Det er et godt tilbud jeg tog hurtigt imod. Ikke så meget snak udenom.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
mvh
Thomas Astrup
Det er et godt tilbud jeg tog hurtigt imod. Ikke så meget snak udenom.
Hej Emil
Det handler måske ikke så meget om, at snakke udenom som det handler om at give 10-15 timers arbejde på en superartikel væk, mod at få et enkelt pr0 backlink.
At du ser det som et knaldgodt tilbud, bringer mig i tvivl om kvaliteten af din linkbuildingservice :) Det ville være en tosset dårlig investering for mig at bruge 15 timer på et pr0 link - også selvom det med tiden blev et pr2-3 link.
Tilbuddet i sig selv er fint - og det skal jeg også nok benytte mig af, men det var nu mere en snak om, hvorvidt det kunne betale sig at lægge tid og energi i at få rockinwp.com til at blive en kæmpe succes - og deraf få en større luns "tilbage" for sin investering, eller om man kunne ride med på bølgen med nogle reviews og høste samme frugter som dem der fremlægger ekspertise.
mvh
Thomas Astrup
ps. hvorfor skal du altid være så mavesur i 90% af trådene herinde?
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Det der skaber store og velbesøgte sites er jo, at bidrage med noget yderst relevant indhold, fremfor 8 artikler i døgnet. (det er i hvert fald det jeg vælger sider jeg følger, ud fra.)
Bliver man oprettet som author og sådan på dit site?
Hvis ja, må du da gerne oprette mig en account og så vil jeg i nærmere fremtid smide et indlæg du kan approve :)
mvh
Thomas Astrup