Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress artikler i bytte for linkback

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg vil gerne skrive en artikel omkring de wordpress-plugins som jeg bruger på min side om slik :-) 

dbh
Jacob 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg er skam ikke mavesur. Lad mig prøve at forklare dig hvorfor det er et godt tilbud. Hvis du som udgangspunkt er god til WP, tager det dig ikke mere end 45 min at skrive en OK god artikel inden for ET bestemt emne.

Når vi snakker det backlink, så snakker vi et backlink fra et site som opbygger en sund linkprofil ved hjælp af kvalitets linkhold som der (lad os håbe) linkes til. 

At jeg bruger 45 eller måske kun 30 min på at få et link, til et site som (måske) en dag får meget linkværdi. Det har jeg sgu ikke noget imod. 

Ingen mavesur her Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:45

Emil S:

Hej Thomas

Jeg er skam ikke mavesur. Lad mig prøve at forklare dig hvorfor det er et godt tilbud. Hvis du som udgangspunkt er god til WP, tager det dig ikke mere end 45 min at skrive en OK god artikel inden for ET bestemt emne.

Når vi snakker det backlink, så snakker vi et backlink fra et site som opbygger en sund linkprofil ved hjælp af kvalitets linkhold som der (lad os håbe) linkes til. 

At jeg bruger 45 eller måske kun 30 min på at få et link, til et site som (måske) en dag får meget linkværdi. Det har jeg sgu ikke noget imod. 

Ingen mavesur her Cool

Så det tager som udgangspunkt en god journalist små 30-45 minutter at skrive en god, veldokumenteret baggrundshistorie om et givent emne? Bare den indledende research og opstilling tager jo længere tid end det. Jeg ved godt, der er kommet en tendens til de her SEO-artikler der bankes af på 20 minutter. Eller at man tager andre artikler og omskriver. Det ser man hver dag på Amino.

men du eller jeg skulle sætte os ned i dag og skrive en dybdegående artikel om mulighederne for at styre store dele af din opsætning med robots.txt og .htaccess, faldgruberne, de anbefalede ting, eksperimenterende opsætning samt mulighederne for at beskytte siden mod forskellige slags angreb, indekseringer mv. - altså - en reel artikel - så gør du det ikke på 45 minutter. 

Jeg kan dog SAGTENS se dine argumenter for, at det er en god mulighed for et link og jeg kan også SAGTENS lave en artikel på 45 minutter, men den vil ikke have samme kvalitet som den ovenstående ville have. Det er jo ikke muligheden for et backlink jeg påpeger der er noget galt med. Det var din holdning til, at det var udenomssnak, at jeg spørger til om det er samme belønning to personer får, hvis den ene leverer en artikel der er brugt 15 timer på, og som vil blive den artikel 100-200 andre linker til, fordi den er så godt skrevet, og så den person der har lavet et review af 2 galleri-plugins, som ingen linker til.

Den ene skaber massiv værdi for siden, den anden gør ikke. Jeg synes alle skal tage imod tilbuddet, men som jeg skrev til René, skal der nok mere end det ene backlink til at tiltrække folk der vil putte liv og sjæl i en kvalitativ artikel der linkes til i mange år fremover :-)

mvh

Thomas Astrup

ps. Godt at høre du ikke er mavesur :)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:48

Hej Thomas

Tror vi lader den ligge her og laderr ham nyde sit tilbud Geeked

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)