Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvmodsigende melding fra Google om Unaturlige Links

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har også fået en af disse mails idag.

Jeg opfatter det som en gennemgang af udgående linkning fra mit domæne.

Mvh. Ken

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner fulstændig den mail, som over 700.000 har fået på engelsk. Her er teksten på engelsk:

Dear site owner or webmaster of http://xxx/,

We've detected that some of your site's pages may be using techniques that are outside Google's Webmaster Guidelines.

Specifically, look for possibly artificial or unnatural links pointing to your site that could be intended to manipulate PageRank. Examples of unnatural linking could include buying links to pass PageRank or participating in link schemes.

We encourage you to make changes to your site so that it meets our quality guidelines. Once you've made these changes, please submit your site for reconsideration in Google's search results.

If you find unnatural links to your site that you are unable to control or remove, please provide the details in your reconsideration request.

If you have any questions about how to resolve this issue, please see our Webmaster Help Forum for support.

Sincerely,

Google Search Quality Team

På engelsk taler den også først om indgående links og dernæst og ændringer på ens eget site. Men hvad de præcist mener er ikke godt at vide. Du får heller ikke noget svar, hvis du spørger dem. 
Men man kunne jo godt formode, at det handler om indgående links, udgående links og overoptimering. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Hej Anders

Jeg har også fået en af disse mails idag.

Jeg opfatter det som en gennemgang af udgående linkning fra mit domæne.

Mvh. Ken

Baserer du det på din viden om din indgående og udgående linkprofil, eller på fortolkning af meddelelsen fra Google?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:
Det ligner fulstændig den mail, som over 700.000 har fået på engelsk. Her er teksten på engelsk:

Ja, det er nu kun en ganske lille andel af de berømte 700.000 meddelelser, som handlede om unaturlige links.

Thomas Sørensen:

På engelsk taler den også først om indgående links og dernæst og ændringer på ens eget site. Men hvad de præcist mener er ikke godt at vide. Du får heller ikke noget svar, hvis du spørger dem. 
Men man kunne jo godt formode, at det handler om indgående links, udgående links og overoptimering. 

Vi ender i rent gætværk. Men denne gang - med den danske version af mailen - tror jeg ikke det er med vilje. Det er en formuleringsfejl enten i emnefeltet eller i brødteksten.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er baseret på at jeg har en del udgående links på sitet (et linkkatalog).

Mvh. Ken

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Hej Anders

Det er baseret på at jeg har en del udgående links på sitet (et linkkatalog).

Mvh. Ken

Okay, spændende! 

Mon nogen har set eksempler på en engelsk version af GTW meddelelse, hvor de skriver at man skal tjekke sine udgående links? Jeg kan ikke umiddelbart huske at jeg har set det.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået samme mail i dag og er lige så forvirret som jer.

For mit vedkommende gælder det også et linkkatalog (ligesom Ken Schultz).

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har fået den engelske udgave på et .dk domain  - det er da lidt noget fjolleri det her.

Det er også et lille katalog, der linker voldsomt ud.





17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål til alle der har fået mailen i dag.

Oplever i ranking forskel på de aktuelle domains? (jeg gør ikke endnu)



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Jeg har fået samme mail i dag og er lige så forvirret som jer.

For mit vedkommende gælder det også et linkkatalog (ligesom Ken Schultz).

Ja, og forvirringen er total for ovre i tråden på Google+ skriver Morten Vadskær at han har fået advarslen på et site, som slet ikke linker ud. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)