Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode intentioner belønnes ikke altid...

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Adam:
jeg bruger IE 8.0

Var det så ikke på tide at opgradere til IE9.... Surprise

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:01

Jens Andersen:
Det jeg sælger skulle være en optimering af hjemmesider, som ikke længere følger med tiden. Dvs. sider der ikke er opsat korrekt i HTML og CSS.

Du skal nok lige tjekke din HTML validere, det ser ikke smart ud selv at have fejl. Jeg ville også udnytte bredden lidt bedre, hus du har helt op til 980px før der opstår side scroll i 1024 hvis det er den du bygger efter.

Held og lykke med det ;)

/allan

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 07:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
Var det så ikke på tide at opgradere til IE9...

Nahhh.... bruger Chrome.... ved ikke hvad der sker for min laptop, men IE er langsom som en ond legmesdel :-)

Hvis jeg brugte IE, saa ville jeg opgradere, og finde ud af hvorfor den er saa langsom- men jeg har det fint med Chrome

Adam

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:30

Adam:
Hvis jeg brugte IE, saa ville jeg opgradere, og finde ud af hvorfor den er saa langsom- men jeg har det fint med Chrome

God pointe ;)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:33

Hej DesignYOU

DesignYOU:
Du skal nok lige tjekke din HTML validere, det ser ikke smart ud selv at have fejl. Jeg ville også udnytte bredden lidt bedre, hus du har helt op til 980px før der opstår side scroll i 1024 hvis det er den du bygger efter.

Ja det ser jeg nu, det er et metatag på copyright der ikke er korrekt opsat. Det var ellers et tag jeg var blevet anbefalet at have i forhold til SEO microformats.

Designet har jeg jo ikke selv lavet, så derfor har jeg ikke lavet det om i størrelsen. Det nye design jeg er igang med at lave, vil være noget bredere og pænere, synes jeg.

Jeg er jo ikke Webdesigner... "Kun" koder og programmør.

Tak for det.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Så nu er siden valideret HTML5 igen, uden ugyldige meta tags

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:38

Det er også ligesom om at Chrome viser grafik meget bedre end Firefox og Internet Explorer.

I hvert fald logo'er, ikoner og billeder.

/Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 03:04

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:20

Hej Jens.
 jeg vil sige 2 ganske korte ting til dig..

1. Når jeg læser teksten/indhold/budskabet på din forside er det indtryk jeg får, at du forsøger at overbevise mig om at du er god nok... er det fordi du forsøger at overbevise dig selv om at du er god nok...???  Det er ihvertfald ikke det indtryk jeg som potentiel kunder ønsker... når det drejer sig om webdesign ønsker jeg at blive visuelt imponeret af webdesignerens egen hjemmeside. Det kan overbevise mig om at du er dygtig nok. Og drop al forklarings tekst om hvem du er og hvorfor jeg skal vælge dig... VIS mig hvad du kan og fortæl mig hvilke fantastiske ting du kan gøre for mig!

2. Hvis ikke du er stærk i design-udvikling så er det aldrig en skam at stjæle ideer fra andre... ØØhhh jeg mener lade sig inspirerer af andre... her er en super side at lade sig inspirerer fra http://www.thebestdesigns.com/  Kig på hvad andre med succes gør, både tekstmæssigt og visuelt.

En sidste ting skulle kunne være lave et par sider gratis og bruge dem som referencer på din side så potentielle kunder kan se hvad du kan.

Bare min mening.

Jimmie Østergaard
Reklame og Markedsførings strateg

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:37

Du kan lave bedre titles.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)