Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshop med omsætning!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg arbejder pt. på at få en eller to webshops op at kører :) Men vil gerne i gang lige nu/inden for meget kort tid. Derfor forsøger jeg mig nu med at købe en igangværende webshops. Jeg har et par krav som jeg lister herunder:

- Maks pris: 40.000,-
- Omsætning per måned gerne: 4-5.000,-
- Overskud per måned min.: 2.000,-
- Kategori er sådan set lige meget

Ser frem til at hører fra dig! 

Kan kontaktes på mail: Lasse@lasselykke.dk eller i en PM her på siden.

Med venlig hilsen
Lasse Lykke

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:07

Hej Lasse.

Har du været inde og lure på Amino's virksomhedsbørs?

Har tidligere set at der er en del webshops til salg nemlig.

Held og lykke

/martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det ik fordi, at jeg vil være en idiot og ødelægge din tråd. Men dine ønsker er meget langt fra virkeligheden.

En omsætning på 4-5000 kr, og så skal der være minimum 2000 kr i overskud? Først ryger der 8-1000 kr i moms, og dernæst skal der købes varer, emballage mm. Der skal bruges penge på markedsføring, og der skal også laves løbende optimeringer af shoppen. Alt sammen noget, som koster...

Og hvis en webshop har et overskud på 2.000 kr om måneden, så svarer det til 24.000 kr om året. Tager man udgangspunkt i fingerreglen om, at en shop/firma kan sælges for 8-10 gange overskuddet, så er 40.000 kr peanuts. Ja selv ved en faktor på 5, så vil sådan en shop koste 120.000 kr, eller det som svarer til 3 gange din maks pris.

Hvis kategorien er lige meget, hvorfor så ik starte en op selv? Der er masser af muligheder! Og mangler du nogle, så smid en PB...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Nu er det ik fordi, at jeg vil være en idiot og ødelægge din tråd. Men dine ønsker er meget langt fra virkeligheden.

En omsætning på 4-5000 kr, og så skal der være minimum 2000 kr i overskud? Først ryger der 8-1000 kr i moms, og dernæst skal der købes varer, emballage mm. Der skal bruges penge på markedsføring, og der skal også laves løbende optimeringer af shoppen. Alt sammen noget, som koster...

Og hvis en webshop har et overskud på 2.000 kr om måneden, så svarer det til 24.000 kr om året. Tager man udgangspunkt i fingerreglen om, at en shop/firma kan sælges for 8-10 gange overskuddet, så er 40.000 kr peanuts. Ja selv ved en faktor på 5, så vil sådan en shop koste 120.000 kr, eller det som svarer til 3 gange din maks pris.

Hvis kategorien er lige meget, hvorfor så ik starte en op selv? Der er masser af muligheder! Og mangler du nogle, så smid en PB...

Har nogle undervejs, men vil gerne have noget omsætning nu til starte på. 8-10 gange overskudet er jo alt for meget idag, vil sige en 2-3 gange udfra det jeg er blevet tilbudt her på det seneste? Men er jo forskellige alt efter hvad potentialet osv.

Jeg vil mene jeg godt kan finde noget det svarer til mine krav :) Med hensyn til virksomhedsbørs er de fleste for dyre, som man kan kontakte uden at betale og vil ikke betale, når jeg ikke ved om jeg finder noget! :)

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)