En ting er at prisen er alt for høj, en anden ting er at din side ikke ser særlig køn ud. Billederne dækker teksterne, i hvertfald på google chrome. Så du burde nok lige ordne din hjemmeside, når du har så høje priser som du har forventer man en hjemmeside der er i top klasse! :-)
Øv hvor er det dog en kedelig tendens at folk skal ind i tråde og kommentere, også selvom de burde ha holdt sig væk.
Lad dog manden have sit tilbud i frem, det er imo enorm dårlig stil at stille sig frem og kritisere priserne, om det så er i en tråd på Amino, eller i et supermarked - Det gør man bare ikke.
Og at begynde at inddrage hans website i tråden, er bare endnu mere tyndt. Han har jo ikke bedt om jeres feedback på sit site, som sikkert kun fungere til at sælge links. Han sælger jo ikke webdesigns, er hans eget så ikke ligegyldigt?
jeg vil kun sige man kan intet sige man kender ikke hans service og ej prøvet man ved jo ej om det er super artikler der skrives , husk kvalitet er bedre end kvantitet altså meget og kvalitet artikler der videre formidler en masse viden er vigtigere nu så det gør han måske og jeg tvivler dem som gør billigt kan levere super kvalitet
men lad nu tråd starter have ro til sit gode tilbud og huske folks priser er forskellige kvalitet og om godt eller dårligt ved jeg ej men lad ham nu bestemme sine egne priser der er forskel hos alle iværksættere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ved ikke hvad folk farer i flint over, at der bliver nævnt ting omkring sitet?
Hvis sitet er broken, er det vel rimelig relevant at sige det til manden.
tråden den er ikke oprette ønsker feedback webshop og hjemmeside , den er oprette jeg har et godt tilbud til dig og lad nu tråd starter give ro til sit gode tilbud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows