John, jeg giver dig helt ret. Jeg synes selv, at disse realityshows for længst er gået over grænsen for, hvor meget dumhed og naivitet der kan herske på TV, men der er "desværre" seere til det! At vi to ikke ser det, er jo kun godt for os!
Dette kalder jeg dog direkte en usaglig og uintelligent bemærkning - her går du stik imod det, du lige har givet Jimmi ret i - at alle har en holdning og kan tage stilling på hver sin måde! At kød, kun er "kød" for dig - og at du bare skal have det største stykke til rødvinen - og du ellers er ligeglad med, hvordan der er kommet i køledisken, betyder ikke at andre argumenter er rent vrøvl. Der er bare nogle, der tænker over, hvad de kommer i munden - og det skal du acceptere, selvom du ikke er enig! Andet er barnligt - og kan på ingen måde drages i parallel til iværksætteri, som du ellers prøvede på! Jeg er ikke nogen dårligere forretningsmand, fordi jeg ser kød som værende et tidligere dyr - din udtalelse er derfor "rent vrøvl"
Du fremkommer ikke med nogle moralsk stilling, tvært i mod! Du har ytret dig utrolig barnligt igennem hele tråden, ved at tage afstand på en alt andet end moralsk måde. Aldrig har jeg oplevet en ellers så dygtig skribent herinde "flippe" så meget ud på en anden bruge, på grund af en anden holdning end din! Dette er ikke moralsk - men usympatisk!
Dette er vi ALLE enige om - lystmord skal i det hele taget ikke finde sted! Og det tyder jo også på, at være en AND! Jeg tror personligt ikke på at TV3 ville være SÅ DUMME!!! De vil få alle efter sig! Men nok fra mig - i en tråd, der egentlig ikke har så meget med selve forummet Amino at gøre ! |
Bavl - det handlet slet ikke om kød kun er kød for mig eller noget i den stil. Jeg mener, at hvis folk i Amino, facebook eller andet- optræder tåbeligt og forsvarer drab på en hundehvalp på primetime tv - så vil det skade dem som iværksættere (ja kun blandt de som læser det)
Helt fint hvis man går ind for drab på en hundehvalp på prime TV som en del af jer gør rent faktisk ved ikke at gå mod det - men I må regne med, at vi er nogen der ser jer som skøre - og de som er enige med jeg - vil holde af jer som iværksættere, og de som jeg- er uenige - vil lukke jer bort - helt som man bruger facebook og andre medier til at få en opfattelse af hvordan I/vi er
God aften dog