Okay, prøver at forstå det korrekt, første gang er den 100% vandtæt som det man bestiller den som, efter nogle gange kan I ikke give garanti, hvilket I ej heller gør fra start.
Tape der har været i vand og er revet af, det vil næppe yde det samme som første gang det sættes på, og derfor anser jeg det også som et engangsprodukt. Der er selvfølgelig forskel på hvad man finder praktisk, men for 100 kr. kan man godt kræve lidt mere, evt. flere iCondoms.
Vi har testet den samme iCondom 3-4 gange uden tape og den er stadig 100% vandtæt. Jeg kan godt se at vi bør teste helt præcist hvor mange gange den er vandtæt med eller uden tape. Som der også står på vores side får du 2 stk tape med i pakken, men vi er netop igang med at finde en ny løsning hvor du får ekstra tape med. Derfor mener vi bestemt ikke det er et engangprodukt, men heller ikke et livslangtprodukt :-)
Morten Aagaard:
Derudover, når nu du søger kritiske øjne :-) så har MTV allerede lavet et produkt der hedder iCondom: http://blog.wefeelsecure.com/2011/08/mtv-icondoms-team-up-for-a-condom-finding-app/
Det er korrekt, og det har vi skam også selv fundet. Dog blev vi enige om at vores produkt ligger langt fra et app der viser hvor man kan købe kondomer i udlandet :-)
Vi har testet den samme iCondom 3-4 gange uden tape og den er stadig 100% vandtæt. Jeg kan godt se at vi bør teste helt præcist hvor mange gange den er vandtæt med eller uden tape. Som der også står på vores side får du 2 stk tape med i pakken, men vi er netop igang med at finde en ny løsning hvor du får ekstra tape med. Derfor mener vi bestemt ikke det er et engangprodukt, men heller ikke et livslangtprodukt :-)
Okay, så ligner det noget :-) husk at teste i vand der bevæger sig, samt saltvand... specielt hvordan saltet angriber gummiet når det tørre.
Heine:
Det er korrekt, og det har vi skam også selv fundet. Dog blev vi enige om at vores produkt ligger langt fra et app der viser hvor man kan købe kondomer i udlandet :-)
Den holder bare ikke helt i retten, hvis de finder ud af det kan de få det stoppet, og hellere vær unikke fra starten, end når i har fået alt skudt i stilling. Så er udgiften bare vokset.
Forseglingstapet holder kun til 1-2 gange, som det er nu. Vi har kun testet uden dette forseglingstape, som du også kan se i vores video. Vi har testet den samme iCondom op til flere gange. Men som vores leverandør også fortæller så vil coveret med tiden miste sit fit omkring telefonen, og derfor kan vi ikke garantere at det holder tæt for evigt.
Det er ikke mig du skal svare, det er dine kunder.. På din hjemmeside. ;-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg forstår din bekymring i forhold til navnet. Det er dog ikke noget der holder mig vågen om natten, tværtimod ;)
Det er bare netop det som kan spænde ben for Jeres produkt hvis det bliver stort.
Der findes faktisk et Fransk patent fra 2010 (FR0003747637-01) på iCondom, der spænder over "mobilbranchen", så I kan ikke bruge det navn. Og det ville i heller ikke kunne om i så solgte fiskekroge.
Ligesom jeg heller ikke kan starte en isbod op der hedder CocaCola :-)
savner cvr nummer på siden både fodnoten og på kontakt siden det gør siden mere troværdig
Hvor er stripdanmarks CVR henne ?
lige her http://www.stripdanmark.dk/kontakt/ desuden leder jeg efter en wordpress nørd det bedste er at kender noget om classipress wordpress tema skal have lavet en del ændringer på siden , men vis ikke kender temaet kan den sikkert også hjælpe mig den skal bare lige finde ud hvordan det tema er lavet
vil du gerne sætte det på for mig i fodnoten på siden og ret på min side , jeg søger nemlig efter en wordpress webmaster ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
savner cvr nummer på siden både fodnoten og på kontakt siden det gør siden mere troværdig
lige her http://www.stripdanmark.dk/kontakt/ desuden leder jeg efter en wordpress nørd det bedste er at kender noget om classipress wordpress tema skal have lavet en del ændringer på siden , men vis ikke kender temaet kan den sikkert også hjælpe mig den skal bare lige finde ud hvordan det tema er lavet
vil du gerne sætte det på for mig i fodnoten på siden og ret på min side , jeg søger nemlig efter en wordpress webmaster ?
Det kan jeg skam godt Mikael. Skriv du bare en Pm
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det kan jeg skam godt Mikael. Skriv du bare en Pm
jeg skriver lige en PM , Jeg takker for hjælpen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows