Rigtig flot side. |
Fedt koncept. Det har dog været på markedet i et stykke tid. Jeg synes derfor i skal finde på et koncept som ikke er set før:)
Rigtig flot side. |
Fedt koncept. Det har dog været på markedet i et stykke tid. Jeg synes derfor i skal finde på et koncept som ikke er set før:) |
En uheldig detalje er naturligvis den video, hvor i filmer med en smadret Iphone. |
Spændende projekt, men personligt ville jeg ikke smide min iPhone ned i et cover til 99 kr. som kun kan bruges indtil der skal mere spænding på telefonen... og som ikke giver nogen form for garanti. Nu kender jeg ikke produktionsprisen, men den kan næppe være mange kr. hvis i får lidt volume på. Jeg ville nok lave nogle pakkeløsninger med X antal covers i... eks. 10 stk. for 100 kr. 25 stk. for 200 osv... specielt fordi de skal smides ud for hver opladning. I det lange løb ville i nok få flere ordre på den måde. Derudover hvis man Googler "waterproof iphone case" så vrimler det med produkter fra 200-1000 kr. som alle kan genbruges og som yder garanti. |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Tak for jeres svar alle sammen. Jeg kan godt se at det muligvis sender et forkert signal at en smadret iPhone kan ses i videoen. Dog bliver den kun brugt til at vise at FaceTime virker samtidig med den anden iPhone er under vand. |
iPhone 6
Hej Morten - mange tak for dit svar!
Der vil altid være dyrere alternativer ;-) Vi har valgt denne løsning fordi den er nem, sikker og billig. |
iPhone 6
Det handler bare om optimeringer, et stykke gummi etui med en tape bagside bør ikke koste over 2 kr. at få produceret, hvis i bestiller nogle tusinde ad gangen. Her må I ud og afsøge om der ikke er nogle danske virksomheder, der kan skaffe Jer de korrekte kontakter i Østen. Det drejer sig blot om du skal finde nogle potentielle leverandører og så sende dem produktionsfilerne/designmanualen som de kan give tilbud på. (Send ud til flest mulige inkl. en NDA). Derudover så gør klar til iPhone 5, da alt tyder på den får et nyt design... vær først med en løsning her og lav SEO allerede nu på sætninger ala "iphone 5 waterproof cover". Og så kan I håbe på iPhone 5 kommer med trådløs opladning :P
Jeg tror du misforstår mig her, Jeres er faktisk den dyreste løsning på markedet da den koster 100 kr. som den er nu, ved én opladning. |
Tak for dit svar, Morten. Vi har haft haft i flere leverendører, men jeg vil overveje om vi skal lede videre endnu.
Så har du misforstået vores projekt. iCondom gælder ikke kun til én opladning. Den kan bruges flere gange med eller uden tape. Vi tør bare ikke give garanti for at den stadig vil være 100% vandtæt når den er brugt 80 gange. Og det er korrekt der findes alternativer, dog ikke alternativer som er lige så praktiske som iCondom. |
iPhone 6
Det er muligt, det er helt sikkert. Jeg har selv fået priser der svinger fra 1,5 kr til 150 kr. for samme del, med samme kvalitet og vilkår... så man skal bare være ihærdig (og heldig måske :D).
Okay, prøver at forstå det korrekt, første gang er den 100% vandtæt som det man bestiller den som, efter nogle gange kan I ikke give garanti, hvilket I ej heller gør fra start. Tape der har været i vand og er revet af, det vil næppe yde det samme som første gang det sættes på, og derfor anser jeg det også som et engangsprodukt. Der er selvfølgelig forskel på hvad man finder praktisk, men for 100 kr. kan man godt kræve lidt mere, evt. flere iCondoms. Derudover, når nu du søger kritiske øjne :-) så har MTV allerede lavet et produkt der hedder iCondom: http://blog.wefeelsecure.com/2011/08/mtv-icondoms-team-up-for-a-condom-finding-app/ |