Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt projekt: Vandtæt iPhone cover - Feedback

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer,

Jeg har sammen med en god kammerat startet min første webshop hvor vi sælger et vandtæt iPhone cover.
Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen af jer gad give lidt feedback på vores første webshop, iCondom.dk

Vi har med vilje valgt at benytte PayPal her i starten, men planen er at gå over til en anden betalingsgateway indenfor kort tid.
Smid gerne jeres ris og ros til siden, idéen etc. så vil jeg blive meget glad.

De bedste hilser, Heine. 

 iPhone 6

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 12:35

Jeg har indtil videre kun fået feedback fra venner og bekendte. 
Det kunne være sjovere hvis nogle af de mere erfarne aminoer vil bruge lidt tid på at give noget konstruktivt ris/ros.

På forhånd tak :-) 

 iPhone 6

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:44

Hej Heine.

Synes siden er rigtig flot.

Derudover er det da super cool man kan få et vandtæt cover :) Nu har jeg ikke studeret hele jeres side igennem, men er der en form for garenti, hvis uheldet er ude og coveret ikke holder tæt?

Tror det kunne være super fedt, hvis der kom flere forskellige udgaver af de covers :)

Super ide!

Mvh
Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Hej Heine,

Jeg synes det er en vildt god idé..

Hjemmesiden ser meget klinisk ud og selve produktet bliver ikke vist på forsiden. Måske skulle du putte videoen der ligger i brugervejledning på forsiden så man rent faktisk kan se at det virker :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 12:53

Flot side, og imponerende at det virker. 

Denne pasus i buden af jeres side: iCondom.dk fratager sig ethvert ansvar i forbindelse med brug af produktet. skal I dog ikke regne med holder i byretten :-)

I skal nok være lidt mere specifikke med hvad det er I ikke tager ansvar for, og jeg antager at det er at telefonen tager skade?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:12

Super fed side!

Det kan godt være det er mig der ikke kigger ordentligt efter, men jeg kan umiddelbart ikke se noget info omkring om det er muligt at genbruge? Skal man ikke bare bruge ét til forseglingstape for at det kan bruges igen, eller hvordan?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:28

Fedt med jeres mange svar, tak for det!

Martin Jensen:

Nu har jeg ikke studeret hele jeres side igennem, men er der en form for garenti, hvis uheldet er ude og coveret ikke holder tæt?

Vi tilbyder ingen garanti. Det kan vi desværre ikke. Men som vi skriver på siden så har vi selv testet det op til flere gange før at være sikker på det kan bruges. 

Jesper Hansen:

I skal nok være lidt mere specifikke med hvad det er I ikke tager ansvar for, og jeg antager at det er at telefonen tager skade?

Det er nemlige lige det. Det skal helt sikkert omformuleres, så vi ikke løber ind i problemer. Tak for det!

Tobias Hyldeborg:

Det kan godt være det er mig der ikke kigger ordentligt efter, men jeg kan umiddelbart ikke se noget info omkring om det er muligt at genbruge? Skal man ikke bare bruge ét til forseglingstape for at det kan bruges igen, eller hvordan?

Forseglingstapet holder kun til 1-2 gange, som det er nu. Vi har kun testet uden dette forseglingstape, som du også kan se i vores video. Vi har testet den samme iCondom op til flere gange. Men som vores leverandør også fortæller så vil coveret med tiden miste sit fit omkring telefonen, og derfor kan vi ikke garantere at det holder tæt for evigt.  

 iPhone 6

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:19

super det er kommet , jeg kan huske jeg en gang glemte min mobil telefon at den lå i lommen så den kom i vaskemaskine måske kan en vandt skin holde til det for nogle gange er man lidt glemsom .

savner cvr nummer på siden både fodnoten og på kontakt siden det gør siden mere troværdig

husk social medier på siden såsom google plus og facebook

husk give billederne titler og tags derved en bedre chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:27

Fedt concept, men navnet er meget upassende til produktet. Ja, selvom det skulle forestille en kondom som du sætter rundt om iphonen, synes jeg at nævnet er meget upassende.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:10

Tak for dit svar, Bulldesign.
Vi havde selv den oppe og vende internt og var lidt i tvivl. Vi blev dog enige om at at iCondom ville ramme vores målgruppe fint.

 iPhone 6

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)