Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter middag på Restaurant Vejle Gården i næste uge...

Side 5 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Overvejer at stille mig ned ved siden af dem med et banner med teksten "Vi vil også have mulighed for at true os til nye kunder"

Det er sku så dumme de ikke fatter den alligevel...;)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:10

Haha, super fed video, Mikkel! Den havde jeg slet ikke set.

Jeg tillader mig lige at embedde den:

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:24

Tommy Krabbe:

Jeg ser det heller ikke, som udgangspunktet som et LA arrangement, men hvis han invitereres og dukker op (eller en anden fra et andet parti), så bliver det jo det. 

Jeg er også fra Liberal Alliance, gør det det også til et LA Arrangement? LA har INTET med økonomi & arrangementet at gøre. Og at invitere Joachim B. Olsen er vel bare at invitere endnu en person som syntes at det M3FIA'en har gang i er forrykt..
Jeg støtter ihvertfald Vejlegården af personlige grunde først og fremmest!
Så jeg syntes helt sikkert du skal komme, med eller uden dine penge er mig irrelevant, desto flere der viser deres sympati og støtte er bare med til at bekræfte at det vi der stortset dagligt på nettet & via moddemonstration kæmper for, er det rigtige og det hele værd.
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:35

Jeg kan desværre ikke komme til Vejle, og det var derfor, jeg gerne vil støtte økonomisk.

Når du støtter Vejlegården af personlige grunde, så er det jo netop ikke et LA arrangement, fordi du kommer. Men hvis en folkevalgt politiker kommer til samme arrangement, ændres fokus for mit vedkommende.

Mit fokus er størst mulig støtte til Vejlegården, og den kommer helt sikkert. Som tidligere nævnt siger jeg slet ikke, hvad andre skal gøre i denne sag. Jeg siger heller ikke, at en politiker ikke skal inviteres. Jeg støtter op - enten via dette arrangement eller et andet. Og hvis der skal inviteres en politier bliver det bare på en anden måde.

God tur til alle, der tagere derover - iværksættere m.fl. :-)

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:54

Tommy Krabbe:

Jeg kan desværre ikke komme til Vejle, og det var derfor, jeg gerne vil støtte økonomisk.

Når du støtter Vejlegården af personlige grunde, så er det jo netop ikke et LA arrangement, fordi du kommer. Men hvis en folkevalgt politiker kommer til samme arrangement, ændres fokus for mit vedkommende.

Mit fokus er størst mulig støtte til Vejlegården, og den kommer helt sikkert. Som tidligere nævnt siger jeg slet ikke, hvad andre skal gøre i denne sag. Jeg siger heller ikke, at en politiker ikke skal inviteres. Jeg støtter op - enten via dette arrangement eller et andet. Og hvis der skal inviteres en politier bliver det bare på en anden måde.

God tur til alle, der tagere derover - iværksættere m.fl. :-)

We can agree to disagree.  :) 

men så kan jeg opfordre dig til at melde dig ind i Støtte foreningen for Restaurant Vejlegården hvor min. årlig kontingent er 100,- men de acceptere selvfølgelig højere bidrag.

Reg. nr. 7606 Konto nr. 1391579 - Restaurant Vejlegårdens støtteforening.

Husk at skriv Navn, Adresse, Tlf & Email som note til indbetalingen.

Der er ingen politikere i bestyrelsen så vidt jeg ved og aner ikke hvem medlemmerne er, men det er nok de bedste bud på at kunne støtte Vejlegården Økonomisk uden at en politiker kigger dig i øjnene ;)

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:30

Jeg er på hvis der stadig er plads til D. 26 ?

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:31

Skal jeg tage et par vagter med til arrangementet, så vi ikke får de tumper fra 3F ind og fortyre selskabet...Skal nok give en meget god pris..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:38

Henrik Kraak Jessen:

Skal jeg tage et par vagter med til arrangementet, så vi ikke får de tumper fra 3F ind og fortyre selskabet...Skal nok give en meget god pris..

Der er ikke behov for vagter da 3F har lært hvor kravlegården slutter for dem ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:50

Henrik Kraak Jessen:
Jeg er på hvis der stadig er plads til D. 26 ?

Jeg ringer imorgen og udvider reservationen, pt. er vi omkring 12 der er på.

Men det kunne være cool hvis blev omkring 20.

PS: Jeg tror ikke der er behov for vagter, medmindre de indgår som spisende gæster men så er de hjerteligt velkomne :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:50

Umiddelbart har jeg læst mig frem til at de piller ved parkerede biler o.l? Sætter klistermærker på? ... jeg er nok mest tryg ved at parkere et par gader væk og tage en taxa. Eller har jeg misforstået noget?

Side 5 ud af 14 (134 indlæg)