Det er sku så dumme de ikke fatter den alligevel...;) |
Haha, super fed video, Mikkel! Den havde jeg slet ikke set.
Jeg tillader mig lige at embedde den:
Det er sku så dumme de ikke fatter den alligevel...;) |
Haha, super fed video, Mikkel! Den havde jeg slet ikke set. Jeg tillader mig lige at embedde den: |
|
Jeg kan desværre ikke komme til Vejle, og det var derfor, jeg gerne vil støtte økonomisk. Når du støtter Vejlegården af personlige grunde, så er det jo netop ikke et LA arrangement, fordi du kommer. Men hvis en folkevalgt politiker kommer til samme arrangement, ændres fokus for mit vedkommende. Mit fokus er størst mulig støtte til Vejlegården, og den kommer helt sikkert. Som tidligere nævnt siger jeg slet ikke, hvad andre skal gøre i denne sag. Jeg siger heller ikke, at en politiker ikke skal inviteres. Jeg støtter op - enten via dette arrangement eller et andet. Og hvis der skal inviteres en politier bliver det bare på en anden måde. God tur til alle, der tagere derover - iværksættere m.fl. :-)
|
Hej med dig :-)
We can agree to disagree. :) men så kan jeg opfordre dig til at melde dig ind i Støtte foreningen for Restaurant Vejlegården hvor min. årlig kontingent er 100,- men de acceptere selvfølgelig højere bidrag. Reg. nr. 7606 Konto nr. 1391579 - Restaurant Vejlegårdens støtteforening. Husk at skriv Navn, Adresse, Tlf & Email som note til indbetalingen.
|
Jeg er på hvis der stadig er plads til D. 26 ? |
Skal jeg tage et par vagter med til arrangementet, så vi ikke får de tumper fra 3F ind og fortyre selskabet...Skal nok give en meget god pris.. |
Der er ikke behov for vagter da 3F har lært hvor kravlegården slutter for dem ;) |
Jeg ringer imorgen og udvider reservationen, pt. er vi omkring 12 der er på. PS: Jeg tror ikke der er behov for vagter, medmindre de indgår som spisende gæster men så er de hjerteligt velkomne :-) |
Umiddelbart har jeg læst mig frem til at de piller ved parkerede biler o.l? Sætter klistermærker på? ... jeg er nok mest tryg ved at parkere et par gader væk og tage en taxa. Eller har jeg misforstået noget? |