Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter middag på Restaurant Vejle Gården i næste uge...

Side 4 ud af 14 (134 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo fantastisk læsning. Jeg vil også gerne bidrage til regningen, da jeg ikke selv kan være der.

Dog frafalder jeg, hvis det skal udvikle sig til reklame for et bestemt parti, eller en bestemt politiker. Jeg synes, at det stærke her er, at vi som iværksættere bakker op om en "kollega".

Venter og følger med. Uanset hvad er det et fantastisk initiativ :-)

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tommy Krabbe:
Det er jo fantastisk læsning. Jeg vil også gerne bidrage til regningen, da jeg ikke selv kan være der.

Dog frafalder jeg, hvis det skal udvikle sig til reklame for et bestemt parti, eller en bestemt politiker. Jeg synes, at det stærke her er, at vi som iværksættere bakker op om en "kollega".

Venter og følger med. Uanset hvad er det et fantastisk initiativ :-)

Sagen med Vejlegården har aldrig været en kamp der handler om et bestemt parti.

Der er jo en koncentration af liberalister fra LA og V , og det bærer mængden af folk der støtter Vejlegården præg af. Det er jo logisk.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:02

Hej Tommy

Det er nu heller ikke meningen, at det skal være et specielt LA arrangement, men jeg syntes Joachim er stået frem med nogle rigtigt gode udtalelser i denne sag, og jeg er også meget imponeret over hvordan han har bragt fattigdoms diskussionen op.

Det sagt så stemmer jeg typisk enten Radikalt eller Social demokratisk, så det er bestemt ikke for at promoverer et specielt parti, at vi skal mødes.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:04

Morten Falk Nielsen:
Jeg er næsten sikker på at i også kan regne med mig... Skal lige have et par ting på plads, men er næsten 100% sikker. :)

Super, vend endelig tilbage når du er sikker!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:14

Vi sider 3 mand på kontor i Århus og er lidt afhængig af datoen også frisk på at deltage ... jeg mener, vi skal jo spise alligevel :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Det er nu heller ikke meningen, at det skal være et specielt LA arrangement, men jeg syntes Joachim er stået frem med nogle rigtigt gode udtalelser i denne sag, og jeg er også meget imponeret over hvordan han har bragt fattigdoms diskussionen op.

Jeg ser det heller ikke, som udgangspunktet som et LA arrangement, men hvis han invitereres og dukker op (eller en anden fra et andet parti), så bliver det jo det. Jeg forsøger på ingen måde at sige, hvad du / I skal gøre i den forbindelse - forbeholder mig bare min ret til at bestemme, hvem jeg vil støtte. Iværksættere - ja, tak. En politiker - nej, tak. (Fra min side).

Det gode her ville fra mit synspunkt netop være, at det blev til noget som iværksættere fra alle fløje osv. kunne samles om og ikke en politisk diskussion, som det uundværligt vil blive, hvis en bestemt politiker skal med.

Dbh

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

http://www.youtube.com/watch?v=8kWQ8U9YCpo

Overvejer at stille mig ned ved siden af dem med et banner med teksten "Vi vil også have mulighed for at true os til nye kunder"

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:24

Tommy Krabbe:

En politiker - nej, tak. (Fra min side).

Jeg har en "Liste Ø"-T-Shirt du kan låne til turen hvis det er? :p

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:26

Mikkel Mikjær Christensen:

Tommy Krabbe:

En politiker - nej, tak. (Fra min side).

Jeg har en "Liste Ø"-T-Shirt du kan låne til turen hvis det er? :p

Er Liste Ø ikke også politikere? En eller anden slags er de vel - og derfor nej tak. Ellers fornemt tilbud i den kolde sommer :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:51

Gad godt tage med, men det passer dårligt. God tur.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 4 ud af 14 (134 indlæg)