Det er jo fantastisk læsning. Jeg vil også gerne bidrage til regningen, da jeg ikke selv kan være der.
Dog frafalder jeg, hvis det skal udvikle sig til reklame for et bestemt parti, eller en bestemt politiker. Jeg synes, at det stærke her er, at vi som iværksættere bakker op om en "kollega".
Venter og følger med. Uanset hvad er det et fantastisk initiativ :-)
Det er jo fantastisk læsning. Jeg vil også gerne bidrage til regningen, da jeg ikke selv kan være der.
Dog frafalder jeg, hvis det skal udvikle sig til reklame for et bestemt parti, eller en bestemt politiker. Jeg synes, at det stærke her er, at vi som iværksættere bakker op om en "kollega".
Venter og følger med. Uanset hvad er det et fantastisk initiativ :-)
Sagen med Vejlegården har aldrig været en kamp der handler om et bestemt parti.
Der er jo en koncentration af liberalister fra LA og V , og det bærer mængden af folk der støtter Vejlegården præg af. Det er jo logisk.
Det er nu heller ikke meningen, at det skal være et specielt LA arrangement, men jeg syntes Joachim er stået frem med nogle rigtigt gode udtalelser i denne sag, og jeg er også meget imponeret over hvordan han har bragt fattigdoms diskussionen op.
Det sagt så stemmer jeg typisk enten Radikalt eller Social demokratisk, så det er bestemt ikke for at promoverer et specielt parti, at vi skal mødes.
Det er nu heller ikke meningen, at det skal være et specielt LA arrangement, men jeg syntes Joachim er stået frem med nogle rigtigt gode udtalelser i denne sag, og jeg er også meget imponeret over hvordan han har bragt fattigdoms diskussionen op.
Jeg ser det heller ikke, som udgangspunktet som et LA arrangement, men hvis han invitereres og dukker op (eller en anden fra et andet parti), så bliver det jo det. Jeg forsøger på ingen måde at sige, hvad du / I skal gøre i den forbindelse - forbeholder mig bare min ret til at bestemme, hvem jeg vil støtte. Iværksættere - ja, tak. En politiker - nej, tak. (Fra min side).
Det gode her ville fra mit synspunkt netop være, at det blev til noget som iværksættere fra alle fløje osv. kunne samles om og ikke en politisk diskussion, som det uundværligt vil blive, hvis en bestemt politiker skal med.