Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læser/ser google Amino links eller ej?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Jeg har længe gået og undret mig over om Google rent faktisk læser links fra amino eller ej? Jeg har ofte af nysgerighed taget en søgning på link:http:www.nilspedersen.dk og får kun 4 resultater eller deromkring - Hvilket jeg ikke forstår, når jeg også synes jeg forsøger at gøre opmærksom på hvad laver - specielt her på amino.

Jeg er igang med redesign og skal snart udvikle siden og sætte den op i Wordpress. Heraf håber/ønsker jeg naturligvis flere besøgende, og flere konverteringer naturligvis.

Når jeg skriver herinde har jeg en udemærket besøgsrat, men ønsker naturligvis at forbedre denne endnu mere på det nye design.

Er der en venlig SEO ekspert der eventuelt har lyst til at lave/hjælpe mig med SEO på den nye side? Jeg kender i forvejen min målgruppe, samt hvilke søgeord jeg skal komme længere frem på google med.

Ring gerne på telefon: 40 606 223 mellem kl. 9 og 22. Jeg har ikke et stort budget, men er betaling for arbejdet er ikke noget problem, hvis det ligger i et fornuftigt prisleje.

På forhånd tak, og håber en eller flere er rare at hjælpe : )

Fortsat god aften : )
Vh nils

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nils

Googles "Link:" kan du ikke rigtigt regne med så meget, den viser MEGET få links. Tag dig i brug af andre metoder som f.eks https://www.majesticseo.com/ - Webmastertool.. 

Google har et rigtigt godt øje til Amino...

Jeg er desværre selv booket, men du ved jo du kan skrive på skype :-)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Hej emil,

Tak for svar. Det vil jeg lige kigge nærmere på når jeg er tilbage i aalborg lørdag.

Vh nils

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

ja amino.dk er udmærket sted og de læses vores links jeg bruger også meget denne her service og den er gratis http://www.opensiteexplorer.org

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Tak for jeres svar. Vil kigge nærmere på det, når jeg kommer tilbage til Aalborg.

Er der ellers nog jeg selv kan gøre udover title tags og meta tags og descriptions, samt titles på h1, h2 etc?

Jeg regner med at benytte Yoast SEO Plugin til Wordpress.

Men vedr. det at skaffe flere organiske besøgende/konverteringer, hvad kan og hvad skal jeg være opmærksom på her? Eller vil det være mest gavnligt og fordelagtigt for mig at hive en SEO ekspert ind?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:28

Det afhænger fuldstændigt af hvad dit mål er.

Du kan sagtens opnå meget alene -og specielt hvis du har god tid.

Men der er MEGET MEGET mere i SEO end de 5-6 ting du nævner.

Jeg vil forslå dig, at du laver dit site færdigt i Wordpress og får lavet en udførlig seo rapport over tilstanden - herefter kan du formentlig selv rette de fleste ting -om ikke alle.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 20:20

Hej Nils

Jeg vil også blot bakke Jonas op i hans udmelding omkring de mange forskellige ting der er at tage med i overvejelserne og som tæller i sidste ende, så bedst som du tror du har knækket koden, så er der igen flere ting at tage højde for :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men altså Nils nu er du jo Webudvikler, så burde du tage dig en kop kaffe en lørdag eftermiddag med din ipad og læse SEO-LEX i gemmen :-) Og bruge de sølle 1500 eller hvad den nu koster, du vil spare MANGE penge der.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11

Hej Nils,

Hvis du blot vil vide hvilke links til dit eget website Google kender til, så er det helt klart Google Webmaster Tools der giver det bedste billede. Desværre afslører de ikke hvordan de vægter disse links ;)

Ønsker du at se links til dine konkurrenters hjemmesider, så er disse rigtig gode: 

ahrefs
Majestic Seo
Raven Tools

De er alle abonnement-baserede, men kan bruges gratis i et begrænset omfang eller tidsperiode. Som Mikael nævnte er Open Site Explorer et gratis alternativ, men deres linkdatabase ret begrænset i forhold til ovenstående.

Udover title og description tags er det en rigtig god ide at lave en masse kvalitets-indhold til din side.
Undgå at søgemaskinerne ikke opfatter det som duplikeret indhold - det kan Yoast Wordpress SEO hjælpe dig med.

De bedste hilsner

Trine
inSEO Marketing

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)