Jeg er i lære som tømrer og vil rigtig gerne blive endnu bedre til matematik, i folkeskolen havde jeg super nemt ved det men nu er det lige som om at der er kommet nogle helt nye formler at huske på.
Derfor vil jeg gerne finde et sted hvor jeg kan få mit niveau op på C så jeg lære de ting vi har om på skolen. Grunden til dette er at min lære mildest talt IKKE kan lære mig det og han er tydeligvis heller ikke super interesseret i det.
Jeg tænkte at VUC var en mulighed men efter hvad jeg kan se har de kun undervisning i dagstimerne hvilket self. gør det umuligt at deltage i.
Håber i kan komme med nogle gode forslag og / eller idéer :)
Hvor i landet er du i lære, og hvor langt i læretiden er du? Jeg kunne forestille dig at du kan snakke med studieadministrationen i på skolen om at få noget udvidet undervisning, ved også at nogen skoler kører nogle "elite" hold, der modtager teori på et højere niveau.
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Hvis du allerede har undervisning på skolen kan du supplere den undervisning med gratis videoer fra frividen.dk. Har selv brugt dem meget til mat C og B.
VUC Fjernundervisning er helt sikkert en god valg.
I forhold til hjælp i undervisningen: Skriv til os inde på GodeKarakterer hvis du får problemer med nogle af emnerne. Vi har lektiehjælp på både Facebook og forummet - også i sommerferien.