Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det lade sig gøre..??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går med en idé om at åbne en bar, så ville lige høre om der er nogen der vil dele deres erfaring..?

Idén kom en dag,  jeg var i byen med kusine. Det var hendes 18 års fødselsdag, det skulle jo selvfølgelig fejres med et et brag af bytur så fætter her gik op i baren for at bestille 5 flasker mokai pris 300  - 60 kr pr flaske, troede ikke mine egne øre da jeg hørte det. med det samme tænkte jeg det kan ikke passe. de gir jo intet for dem i indkøb. det må kunne gøres billigere og stadig tjene på det. en rom og cola koster 55 hvilket jeg også synes er vandvittigt dyrt.

I Odense er A-bar og DGV altid godt besøgt. - så de må jo gøre noget rigtigt med deres koncept.

Så har vi James Dean, Der er langt under halvt så mange mennesker som på A-bar og DGV. men tilgengæld er de meget billigere med drinks. 25 kr.

Jeg tænker hvis man nu åbner en bar, hvor konceptet er noget aller A-bar og DGV - for det er jo det vi unge vil have. men priserne er bund lige som på James Dean..

Er alt dette bare ønske tækning, eller kunne der godt være en idé i det..? :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:03

Hvis dine priser er i bund, kommer fodgen en dag og beder om nøglerne!

Du skal jo tjene din og ansattes løn, husleje, strøm, varme, vand, vedligeholdelse, indkøb af varelager.... jeg kunne blive ved!

Jeg tror ikke, at restaurationsbranchen kan knalde prisen længere ned.
Så skulle alle jo sælge vand på flaske.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13

så kan vi holde fest indtil i går konkurs , så jeg tror  ikke det er en god ide , nå ja sådan set kun for kunderne så længe de kan få de billige drinks og super gode bartender DJ er  med mere Beer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 19:17

Hvis du skal have råd til at betale reality-bartendere osv som DGV ryger priserne nok hurtigt op af...

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 19:45

Jeg tror personlig god at du kan aabne en lavpris bar-..... hvis du har et par millioner paa kistebunden, og du er indstillet paa at tage et tab.

I 90erne, kiggede jeg lidt paa at aabne et vaertshus i Kbh. og prisen for et laa meget over hvad man ville mene var rimeligt, men de fleste taenker ikke paa Goodwill, at man betaler for stamkunder m.m

Hvis du vil starte op fra scratch, saa er der lokaler, alko bevilling at taenke paa- ikke alle politikredse kaster dem ud til hoejre og venstre- og hvis de goer kan det feks. kun vaere til midnat- det oedelaegger meget for dig hvis du skal have sidste udskaenkning kl. 23:30 for at have lukket i god tid- dvs. dine kunder er der i meget kort tid- evt. bruger de dig bare som et sted hvor de moedes, faa en enkelt pilsner, og gaar saa for alvor ud og bruger penge naar du har lukket.

Hvis du kan finde gode lokaler, der er egnede, faa en alko bevilling, og du er indstillet paa selv at arbejde bag baren, saa kan du nok saelge drinks billigere en konkurenten- saa kan du maaske bygge noget op, men vaer indstillet paa at det er haardt arbejde fra dag 1.

Personlig vil jeg give dig ret i at nogen steder er priserne hoje- sidste gang jeg var i Kbh. var det svaert at finde 1/2 liter fad for under 50 kr. men det er udviklingen.

Der er steder for studerende i de fleste store byer, hvor de kan gaa og faa noget relativt billigt at drikke- men kig paa indraetningen der.... det er ikke et sted hvor man kommer for at side i behaglige omgivelser-...hvis det er det man vil, ja saa skal man af med lidt stoerre penge.

Det er ikke et forsoeg paa at skyde din ide ned- hvis du er indstillet paa at arbejde haardt, og nikke den en skalle, har du chancer i enhver branche- men nogen gange er der skjulte udgifter forbundet med et firma som man som forbruger ikke ser. Hvis et vaertshus tager 60 kr. for en flaske vin der koster 12 kr. i indkoebspris for dem, ja saa lyder det umidbart som en kanon ide- men igen, der er udgifter til rengoering af toiletter, loen udgifter- maaske en doermand(de arbejder ikke for smaapenge), en masse ting som man maaske ikke kan se med det blotte oeje.

Med dette sagt.....- held ok lykke med at finde et sted, hvis du tror paa det, kan det goeres.

Adam

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)