Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man produkterne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg længe ville starte en webshop, men hvordan får jeg fat i de varer jeg vil sælge?
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:27

Kontakter producenten

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 18:38

Kommer også en del an på hvilket varer du vil sælge niche, specifikke brands versus generiske ting osv.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:43

Velkommen til Amino.

Det gør du bl.a ved at spørge herinde.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14
Hvis jeg gerne vil sælge børnetøj, så kontakter jeg det mærke jeg gerne vil sælge, men aftaler man så med dem hvad der sker med returvarer, reklamtioner og hvad med det tøj der ikke bliver solgt? Jeg synes bare slet ikke jeg kan finde noget om alle de der ting, som hvordan man tager kontakt osv.
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:22

Du kan jo starte med at ringe til dem og fortælle du gerne vil oprettes som forhandler til deres produkter og så lave en start ordre hos dem så du kan komme i gang med at sælge deres varer.

Og så er det jo ellers bare med at gå i gang med at få solgt noget ?

Hvad er det for nogle mærker du vil sælge, det jo nemt at finde dem hvis du kender deres brand, returvare og reklamationer er noget du selv skal stå for med dine egne kunder,ellers har det pågældende firma du handler med sikkert en reklamationspolitik der omhandler retur og defekte varer.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)