Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De vil opkøbe mit firma og ansætte mig, dumt ikke ??

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer

Jeg var idag til en samtale som jeg troede var ang. samarbejde, men blev lidt overrasket.

De ville istedet købe mit firma og ansætte mig, men jeg er jo næsten lige startet :O

Jeg vil gerne gå og hygge lidt med mit firma og har ikke brug for voldsom mange penge, så der skal være plads til at snakke lidt med kunderne og give lidt ekstra service :)

Jeg tror ikk hvis jeg blev ansat (slave) at jeg så ville have tid til noget som helst andet end pudse hurtigt vinduer.Lønnen de nævner lyder jo lige så god som ved selvstændig bare uden det administrative.

Jeg gider bare ikke løbe rundt som en abe og glemme mig selv og service og det hyggelige ved at gå og arbejde stille og roligt med mine vinduer

Jeg behøver jo ikke skal tjene 200 i timen ved vinduespolering, fint for mig at tjene 100 kr bare jeg kan gå og hygge om det og pudse nusse ;)

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, måske bare lidt tanker fra jer andre :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har vel lidt selv skrevet svaret. Så vidt jeg forstår har du ikke lyst til at sælge men bare være dig selv :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ja du har nok ret ;)

Jeg skal nok vise den store verden jeg kan banke en god og sund bix op !!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis du ellers kan få det til at løbe rundt, så ville jeg da heller ikke sælge virksomheden.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

løbe rundt og løbe rundt ;)

Jeg lever da endnu og kun været igang 3-4 uger

Jeg har da lidt og lave næsten dagligt så synes det er en god start..

Men mon ikke der kan ske lidt mere når ferien er ovre og alle kommer hjem og ser min flyers i postkassen :)

/Mikkel

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal finde svaret i dig selv :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, har du "bare" været rundt og dele flyers ud ? Grunden til jeg spørg er om man overhovedet må det og giver det noget, ved folk er på ferie og det er for tidligt at svare på, mere om du har hørt fra andre eller prøvet det før :)

Sidder selv med overvejelsen om at dele reklame ud for mit eget firma, men er bange for at få noget i klemme - kender du reglerne omkring dette ?

God sommer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Firmaplan

Det må du skam godt, du skal bare respektere folks nej tak til reklamer hvis du ikke vil have dårlig omtale ;)

Jeg har ikke "bare" delt flyers jeg har lavet meget forskellige markedsføring, men flyers giver også kunder ihvertifald i min branche

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:

Jeg skal nok vise den store verden jeg kan banke en god og sund bix op !!

 

Det bliver da svært når du hellere vil tjene 100 kr pr. time frem for 200 kr. pr. time. Man kan undre sig over hvordan du kan få det til at løbe rundt.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor står der jeg vil tjene 100 frem for 200 ??

Som jeg ser det vil jeg ikke løbe rundt som lønslave og ikke have en sund kundekontakt

Jeg skal bare tjene over 9000,- om mdr + moms for at dække udgifter og have en fint liv, så kan jeg nyde mere tid med fruen

Penge er ABSOLUT ikke alt i mit liv ;)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)