Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De vil opkøbe mit firma og ansætte mig, dumt ikke ??

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du følger dit hjerte, så har du svaret...

Men logikken og min anbefaling er, at du tager imod tilbuddet. Især hvis du tjener det samme, men ik skal have udgifter eller administrativt besvær... 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel,

Det lyder virkelig til at du nyder din nye tilværelse som iværksætter. Det er fedt at læse.

Jeg er dog lidt bekymret over din tilfredshed med bare at få et til at løbe rundt. Det er risikofyldt for både dig og din virksomhed. Shit happens! Derfor bør man også altid generere en buffer, til at tage det uforudsete. Din PC kan ryge på gulvet eller bare stå af. Det kan være en ny koster 5.000 kr. og så er det ret kedeligt hvis ikke der er penge på kontoen.

Det kan også være at du ryger ind i en stille periode, hvor der ikke er indtægter nok til at dække de faste udgifter. Måske beslutter en konkurrent sig for at gå på rov i dit område, og du har måske behov for at investere i et modtræk, som eks. ekstra markedsføring.

Jeg har prøvet at leve med en konto der gik tæt på nul hver måned, og det er ikke sjovt i længden. Been there, done that, couldn't afford the t-shirt. På et tidspunkt udviklede jeg helt en frygt for at tømme postkassen, ved tanken om at der måske lå en stor regning. Når man kører tæt på grænsen, hviler der et vist pres på skuldrene.

Penge gør måske ikke en lykkeligere, men de kan gøre tilværelsen lettere, behageligere og på nogle måder tryggere.

De fleste mennesker har også brug for ferie indimellem. Ikke mindst for parforholdets skyld. Ferie betyder ingen indtægter, så det kræver også en buffer.

Der er mange gode grunde til at kæmpe sig over det punkt hvor det bare løber rundt.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:52

Hej allesammen

Super dejligt og høre jeres feedback, det er dejligt og få lidt retur ;)

Nu skriver jeg godt nok jeg er tilfreds med 9000,- det er jeg skam også i det daglige :)

Jeg vil gerne arbejde (hos kunden) 37 timer om ugen og tjene mere, men vil ikke glemme hvorfor jeg valgte at starte selvtændigt :) Så min pointe er at jeg ikke vil glemme servicen og det hyggelige hos kunden.

Jeg har regnet en del på det hele og bruger i snit 35 minutter pr. kunde og en gennemsnitpris på 150,-  der er så lidt kørsel imellem kunderne og andre steder er en hel dag hos en enkelt kunde.

Så ligger vel alt i alt med moms på ca 250,- i timen lige pt, men kører også længere imellem kunderne nu, end når netværket og kunderne ligger tæt..

Så kan jeg jo på fuldtid ligge på 250 x 37 = 9250 inkl moms pr. uge og har vel i snit 4 uger om mdr :)

Så er der massere af overskud til det uforudsete..

Men glad for i tænker på mit ve og vel :)

/Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 09:23

Mikkel og Sarah:

Hvor står der jeg vil tjene 100 frem for 200 ??

Som jeg ser det vil jeg ikke løbe rundt som lønslave og ikke have en sund kundekontakt

Jeg skal bare tjene over 9000,- om mdr + moms for at dække udgifter og have en fint liv, så kan jeg nyde mere tid med fruen

Penge er ABSOLUT ikke alt i mit liv ;)

Jeg citerede såment bare hvad du skrev tidligere:

"Jeg behøver jo ikke skal tjene 200 i timen ved vinduespolering, fint for mig at tjene 100 kr bare jeg kan gå og hygge om det og pudse nusse ;)"

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ravn: vi løber det på hver sin måde så :)

Vil da gerne tjene 200,- men vil ikke glemme kundeservice og tiden til hygge, den er vigtigere end penge for mig

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 10:50

Folk skal lige huske at han kun har kørt som vinduespudser i en måned nu.

Jeg syndes det er flot godt gået at fået så mange kunder på så kort tid og jeg slet ikke nervøs for du kommer meget højre op i indtægt  pr mdr og du kan komme til at lave en buffer osv.

Jeg vil til en hvert en tid ikke sælge hvis jeg var dig, men den dag der bliver mere at lave end du selv kan nå, vil jeg udbyde rasten.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)