Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde kan øge dit salg og kundekreds

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg samarbejder med rengøringsfirmaer, vinduespudsere og andre som har stor kontakt med mange kunder.

Hvis du vil samarbejde med mig kan du øge din omsætning betydeligt. Jeg er på ingen måde konkurrent til din forretning, tværtimod.

Jeg har en service som dine kunder efterspørger og du skal blot tilbyde den for så at modtage provision af mig. Oftest ca. 150-300,- pr. kunde som siger ja tak. Jeg har mange vinduespudsere som er glade for vort samarbejde, da de tjener mere på mig end fra kunden selv.

Det vil glæde mig at høre fra dig.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:41
Det er lidt ala Bmi konceptet, det koster bare ikke penge.. :) men super fedt, i kan hjælpe hinanden på denne måde..

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:52

Jeg ved ikke hvad Bmi er for noget men noget for noget. Jeg ved ikke om jeg vil kalde det et koncet. Et samarbejde er jo noget hvor alle får lidt ud af det.

Jeg var blevet træt af at kaste mine penge ud til annonceringer så derfor dette samarbejde.

Jeg kan se at du er brolægger. Jeg samarbejder også med en del brolæggere da jeg også damprenser fliser. Ofte hvis en kunde syntes at det er enormt dyrt at få lagt nye fliser kan de lægges om på udsatte steder og derefter renses med damp. Hermed kan man vinde kunden alligevel men det ved du sikkert :0) Ellers er du velkommen til at høre mere.

Tak for respons.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:08

Synes også det er et vildt fedt koncept, for alle parter.

Det her hjælper alle, kunden, får muligheden for at få andre ting ordnet - sikkert med lidt rabat. Din partner og dig har meget bredere kundekreds, ja - i ''genbruger'' jo nærmest kunderne..

har selv bennyttet dette koncept - ala, give mine kunder rabat til andre steder og omvendt :-) kunden spare, du tjener og din partner tjener = alle er glade  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)