Lejning af dedikeret server
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Jeg søger en dedikeret server i sverige eller tyskland, men helst sverige.
Har ikke rigtig nogle krav omrking de 4-8 ram. 500 gb plads og op efter.
Processer ikke så vigtigt men jo større jo bedre. Håber i kan hjælpe mig med og finde de rigtigt,
og hvis i nu skulle kende en godt sted i danmark til en rimelig pris ville det da være helt super.
Mange tak på forhånd
God mandag aften
Martin Jensen
Svar
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Jeg har rigtig gode erfaringer med hetzner.de, billigt, hurtigt og stabilt.
/Mikkel
Svar
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Ja dem kigger jeg os på lige nu faktisk.
utroligt billigt. Men der er ikke noget i sverige
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Hvad er grunden til at det helst skal være i Sverige?
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
RSHellman
Skrevet
17-07-2012 kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har 3 servere i sverige ved Swedendedicated.com og har været tilfreds fra dag et af :) Derudover har jeg 2 ved santrex, og mener også de har en serverpark i tyskland, kanon service ved dem også .. EDIT : Der er en lille fordel, rent lovmæssigt at have en server i Sverige/tyskland , hvad fordelen er må i selv finde ud af ,
Svar
Tilmeldt 27. Dec 09
Michael_N
Skrevet
17-07-2012 kl. 09:54
Svar
Svar
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Hej Martin Jeg kan på det varmeste anbefale Activewebs. Vi anvender dem både til vores Hosted CMS løsning, samt til vores open source løsninger, det vil sige almindeligt webhotel .
www.activewebs.dk
Jeg ved ikke om de er de billigste, men vi har ikke oplevet større nedbrud i de 4 år vi har anvendt dem, og det tæller vel højere end om det lige koster lidt mindre.
VH Jesper
Svar
Tilmeldt 15. Jun 11
Goldtrinitron
Skrevet
20-07-2012 kl. 13:01
Svar
Hej Martin Hvad pris leje pr mdr. Havde du regnet med for så har jeg måske en mulighed til dig i DK
Svar
Tilmeldt 19. Aug 08
it-dk
Skrevet
24-07-2012 kl. 09:16
Svar
Hej
Prøv at skriv til www.unitspeed.dk det kan være de kan hjælpe dig.
Jeg bruger dem selv til nogle hosting projekter og ved de er internationale og har lokationer / data centre flere steder.
Svar
Tilmeldt 23. Jul 12
Eye4Web
Fra
Eye4Web
Skrevet
24-07-2012 kl. 09:24
Svar
Jeg kan på det varmeste anbefale Server4You - http://server4you.net - De er super billige, og der har ikke været et eneste nedbrud de seneste 2 år hvor jeg har været kunde. De har også super support(gratis mail, betalt telefon) og et nemt kontrolpanel.
Svar