Hej Aminoer Jeg er hoppet med på en ide der vil revolutionerende transport og logistik branchen for altid. Jeg har efterhånden været selvstændig i snart 6 år og løbende fået tilbud om at være med i forskellige virksomheder og projekter, men denne ide var så god at jeg uden de store overvejelser har sprunget med på den ved at investerer i ideen. Uden at sige for meget har vi fremvist en demo af software programmet og indtil videre har vi 3 der gerne vil investerer i software programmet, det synes jeg er ret flot i disse tider, men det er også en revolutionerende ide. Det skal siges at software programmet ikke er programmeret endnu, men vi har vist nøjagtige skitser til interesserede, så det er muligt at se hvordan det kommer til at se ud. Det er rigtig fint med 3 investorer der er meget interesserede, men findes der et sted hvor en masse investorer er samlet som man kan vise ideen til? Jeg mener dumt at sige ja til et bud på virksomheden hvis man kan få en højere pris et andet sted og måske en investor der kan bidrage til denne ide. Kender du et sted hvor der er samlet interesserede investorer som er interesseret i at investerer i start ups? På forhånd tak. Mvh Morten |
Du kan prøve her: