Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til revolutionerende software program til transport og logistik branchen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er hoppet med på en ide der vil revolutionerende transport og logistik branchen for altid.

Jeg har efterhånden været selvstændig i snart 6 år og løbende fået tilbud om at være med i forskellige virksomheder og projekter, men denne ide var så

god at jeg uden de store overvejelser har sprunget med på den ved at investerer i ideen. Uden at sige for meget har vi fremvist en demo af software programmet og indtil videre har vi 3 der gerne vil investerer i software programmet, det synes jeg er ret flot i disse tider, men det er også en revolutionerende ide.

Det skal siges at software programmet ikke er programmeret endnu, men vi har vist nøjagtige skitser til interesserede, så det er muligt at se hvordan det kommer til at se ud.

Det er rigtig fint med 3 investorer der er meget interesserede, men findes der et sted hvor en masse investorer er samlet som man kan vise ideen til? Jeg mener dumt at sige ja til et bud på virksomheden hvis man kan få en højere pris et andet sted og måske en investor der kan bidrage til denne ide.

Kender du et sted hvor der er samlet interesserede investorer som er interesseret i at investerer i start ups?

På forhånd tak.

Mvh

Morten

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:20
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 10:41

Hej Morten

Du kan prøve at snakke med FDE og ITD Er sikker på de kan give dig den information du ønsker og måske vil de selv gerne være med på Idéen.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 15:42

Tusind tak for jeres links :-)

Så kan jeg komme lidt videre med denne ide

God sommerferie :-)

Mvh

Morten

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:09

Hej Morten,

Hvis du tænker I et lidt mere internationalt perspektiv end den danske andedam af angels, kan du forsøge dig på https://angel.co/, som henvender sig til startups der søger seed capital og hele frem til serie A/B stykker. 

Med en profil der, vil du ramme early stage investorer i hele verden.

Held og lykke

Jeppe

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 14:48

Hej Jeppe

Tusind tak for linket, det er helt klart noget der er interessant :-) Mange tak

Mvh

Morten

www.firmakonkurser.dk snart online

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:54

Hvilke beløb taler vi om? :)

Jeg vil gerne høre nærmere.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 14:56

Hej Jacob

Jeg skriver lige en privat besked til dig inden længe, vi har stort set beløbet i hus fra en investor der kan se potentialet i konceptet.

jeg vil kontakte dig snarest.

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

Når du siger transport branchen, er det så vognmænd eller speditør firmaer som dette kan bruges til ? og er det så software til kontoret eller til dem der fragter pakkerne ?

Bare lidt for at høre hvilken form for transport der er tale om, og hvilken del af af den form der rent faktisk skal bruge det omtalte software !

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:16

Jeg er også interesseret i at vide hvilket kapital man skal stå med som invester. 

Og selvfølgelig gerne lidt mere information, hvis det er muligt - uden at afslører det hele :)

Skriv til min mail:

samuel@impressio.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)