Synes den er fin nok, jeg vil bare gerne være fri :-) Er sikker på, at andre nok skal få brugt en masse timer på chatten, istedet for på deres forretning.
En positiv effekt kunne selvfølgelig være, at det begrænsede de mere "her og nu"-spørgsmål, som fylder forummet og gentagende gange er besvaret.
Synes den er fin nok, jeg vil bare gerne være fri :-) Er sikker på, at andre nok skal få brugt en masse timer på chatten, istedet for på deres forretning.
110 % korrekt, chatten er en tidssluger, og man vil halt sikker glemme forretningen lidt.
Becker Consult | jacobbecker.dk:
En positiv effekt kunne selvfølgelig være, at det begrænsede de mere "her og nu"-spørgsmål, som fylder forummet og gentagende gange er besvaret.
Ja, det er en dejlig fordel! - Har allerede benyttet den på denne måde, og svaret kommer hurtigt! :)
Ja jeg opdagede det for et par timer siden, og for at være helt ærlig så tog jeg fejl og troede jeg var inde på facebook, da chatten begyndte at blinke :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg kommer ikke selv til at bruge den, da jeg ikke gider spilde min tid på "chat" men derfor er det sikkert fint nok at andre kan.. Helst konkurrenterne ;) - Så for min skyld må den da gerne blive, så længe den ikke forstyrer mig.