Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er gigahost blevet bedre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gigahost har skiftet server for ca. 1 månedstid siden og er begyndt at kører meget bedre er mit indtryk, men bruger dem ikke til de lidt mere krævende ting og ville jeg faktisk gerne.

Men hvad mener i andre? Er det blevet bedre, her tænker jeg også på oppetiden?

Mvh Lasse

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:30

Jeg synes altid at Gigahost.dk har været "mærkelige". 

Jeg har været kunde ved dem i et par år. Har aldrig oplevet nedetid af mine hjemmesider eller mailserver. 

Men når det kommer til deres support har det været skræmmende blandet. Nogle gange skal man maile ind til deres support 3-4 gange for at få svar, og det er fesne svar og de gør ikke det man aftaler på mail. Andre gange har jeg oplevet af få svar ganske få min. efter jeg har skrevet, som også har været sent aften/nat, hvor personen der hjalp var meget høflig og spurte om jeg havde andre spørgsmål osv. 

Jeg er glad for at være hos Gigahost da jeg synes godt in deres kontrolpanel og måden hvorpå man kan samle alt under ét - ubegrænset antal domæner, mails, databaser osv. 

Desuden har jeg også lagt mærke til nogle nye tiltag fra deres side af. Bl.a. noget i kontrolpanelet, men også at de har skiftet deres utrolige dårlige forside ud med noget der egentlig funker nu.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:59

Samuel Blander Glaes:
domæner, mails, databaser osv. 

"Hej, det er fra Godaddy. Kan se at vi kan hoste alle vore kunders databaser, mail osv på jeres system for 30 kr om måneden"

useriøst, der er intet der er ubegrænset, derudover deler du server med utallige andre, derfor nogle servere ikke dur og andre er heldige at havde på en server uden for mange kunder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:12

Søren.Pedersen:

"Hej, det er fra Godaddy. Kan se at vi kan hoste alle vore kunders databaser, mail osv på jeres system for 30 kr om måneden"

useriøst, der er intet der er ubegrænset, derudover deler du server med utallige andre, derfor nogle servere ikke dur og andre er heldige at havde på en server uden for mange kunder.

Interessant at du vælger at tiltale mig useriøs. For både min egen og mine kunders skyld, vil jeg helst have serveren stående i Danmark, for på den måde at kunne tilbyde mine kunder den mest stabile og hurtigste hjemmeside. Jeg føler på den måde, at jeg har et nærmere nærvær ved at have en dansk virksomhed til at styre dette - og ja, det vil jeg gerne betale ekstra for. 

Ja, jeg ved at jeg deler server med en masse andre, hvis jeg ikke skulle det vil det blive meget dyre for mig, så det kan jeg overleve - det samme ville også ske på eksempelvis Godaddy. Jeg kender til problem, at nogle folk har haft for meget trafik til at udbyderen synes at det overskrider hvad de kalder "ubegrænset" - personligt har jeg aldrig oplevet noget i den stil, og jeg har alle mine kunders domæner og mails osv - og min egen liggende på samme konto, og har aldrig oplevet at Gigahost har ment at det har været for meget - så indtil videre - i mit tilfælde - er det ubegrænset, jo.

Fortsat seriøs dag ;-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:14

Samuel Blander Glaes:
nteressant at du vælger at tiltale mig useriøs.

Du misforstår, det er ikke dig jeg kalder useriøs, jeg kalder begrebet "ubegrænset" useriøst.

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 13:14

Hejsa

Jeg har været kunde hos Gigahost i et par år efterhånden, og jeg har alle mine websites hos dem, og jeg har kun haft problemer én gang med noget simpelt hacking der var nemt at rette, og siden har der ikke været noget.

Det hele kører superfint, og deres kontrolpanel virker som det skal og er utroligt nemt at finde ud af.

Så gigahost får topkarakter fra mig.

Mvh. Jan Bachmann

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

da jeg lagde stripdanmark.dk og mine andre sider synes jeg hastigheden blev sat ned og det med ubegrænset skal tages med et gram salt , jeg tør slet ikke tænke sider med meget høj trafik det ville påvirke deres server

jeg ligger hos dem nu med ikke men ingen sider med reel rigtige trafik , så kan ikke rigtige sige om deres server er blevet forbedret

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)