Gigahost har skiftet server for ca. 1 månedstid siden og er begyndt at kører meget bedre er mit indtryk, men bruger dem ikke til de lidt mere krævende ting og ville jeg faktisk gerne. Men hvad mener i andre? Er det blevet bedre, her tænker jeg også på oppetiden? Mvh Lasse |
Jeg synes altid at Gigahost.dk har været "mærkelige".
Jeg har været kunde ved dem i et par år. Har aldrig oplevet nedetid af mine hjemmesider eller mailserver.
Men når det kommer til deres support har det været skræmmende blandet. Nogle gange skal man maile ind til deres support 3-4 gange for at få svar, og det er fesne svar og de gør ikke det man aftaler på mail. Andre gange har jeg oplevet af få svar ganske få min. efter jeg har skrevet, som også har været sent aften/nat, hvor personen der hjalp var meget høflig og spurte om jeg havde andre spørgsmål osv.
Jeg er glad for at være hos Gigahost da jeg synes godt in deres kontrolpanel og måden hvorpå man kan samle alt under ét - ubegrænset antal domæner, mails, databaser osv.
Desuden har jeg også lagt mærke til nogle nye tiltag fra deres side af. Bl.a. noget i kontrolpanelet, men også at de har skiftet deres utrolige dårlige forside ud med noget der egentlig funker nu.