Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man annoncerer sig til kunder og hvad koster google placering?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er så småt igang med at starte min egen murervirksomhed op. Men problemet inden det store spring står jeg med nogle udfordringer, som så mange iværksætter også har stået overfor.

Hvornår tager man springet? Hvor tyk skal ordrebogen være?  Kan man annoncerer sig til kunderne?

Alle siger netværk netværk netværk.. ja det er der nu nok noget i. Men hvordan starter man med at gafle kunder ind i sin butik eller får chancen for, at komme ud og give tilbud som murer?

Efter jeg er startet med moms nr og har fundet et ok navn til firmaet Horsens Murerfirma v./kim søby nielsen, er der jeg blevet kimet ned af sælger der lige vil hjælpe min forretning med at skaffe kunder.. det koster næsten ikke ikke noget for puha de har mange de kan smide min vej.. Er ikke hoppet på den vogn med div. hjemmesider der giver byggetilbud om det er 1,2,3 eller hvad de hedder.

Syntes nu min hjemmeside www.murer8700.dk er ramt ganske godt, da jeg bor i Horsens.

Men hvordan gør jeg opmærksom på min hjemmeside og mit firma?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen, hvornår du ville hoppe ud i det, er jo op til dig selv, årtiden er jo okay til det nu, og mindre god om 3-4 måneder.

Jeg ville glemme at smide penge efter alle de online tilbudsportaler, det er generelt spild af tid og penge, du har sikker som murer nogle bekendte via tidligere arbejde af andre håndværk, tømrer, elektrikere blikkenslagere og VVS folk, de er altid gode at holde kontakt med, da disse jo generelt tit bliver spurgt om andre håndværkere også.

Jeg syntes så ikke helt af murer8700.dk er så heldigt igen, murerhorsens,  murer-horsens, murerhorsens, horsensmurer, horsens-murer havde alle ramt bedre på søgning på google, da de fleste jo søger navne og ikke postnumre.

Det bedste domænenavn er dog et der rammer så godt som muligt, og er nemt for folk at huske, så murer.dk havde jo været optimalt, men er helt sikkert optaget.. murer-kim.dk havde jeg måske også overvejet er lidt mere personligt syntes jeg.

Hjemmesiden ser fin ud, kan se du mangler vision endnu, men den kommer nok.
Men af hensyn til søgemaskinerne, så kan det godt betale sig at smide meget mere indhold på, masser af billeder og tekst under referencer er altid en god ting.

En billig måde at starte på er flyers i området, er billigt og ret effektivt reklame for en ny virksomhed i lokalområdet, derudover er visitkort i standerne hos trælasten, leverandører osv.. samt opslag i den lokale brugs også en gratis måde at reklamere på.

Telefonbøger er efter min erfaring ingen penge værd, så dop disse helt, nøjes med et gratis opslag hvor du kan, ellers  hold dig til online optimering af din hjemmeside.

Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 32
Fra  www.komeda.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Murer8700:
. Er ikke hoppet på den vogn med div. hjemmesider der giver byggetilbud om det er 1,2,3 eller hvad de hedder.

Hej Kim og tillykke med din nye murerforretning. Smile

Et godt råd fra en "gammel" ræv indenfor byggebranchen, så fortsæt med at afvise ALLE sælgere. Tag det stille og rolig. Sælgerne vil kun have fat i dine penge, intet andet. Herunder også de portaler med byggetilbud du nævner.

Din hjemmeside er rimelig god, taget i betragtning den er lavet i, skal vi kalde det amatør version, men det er rigelig fint som en start. Hop endelig ikke på dem der vil lave "en gratis hjemmeside" til dig, så får du en udgift over flere år til abonnement. Vent med udgifter til dette, indtil du har en rimelig omsætning.

Få lavet nogle små brochurer, du kan garanteret selv lave dem / printe dem,  del dem rundt hvor du forventer man skal have lavet murerarbejde, eksempelvis når du ser i Horsens at en hus / ejendom er blevet solgt, ellers i Stensballe området, hvor du mener man trænger til nye badeværelser, omfugning o.s.v.

En lille annonce i Horsens Posten kan heller ikke skade Stick out tongue

Ellers kommer der en mulighed her:

http://www.amino.dk/forums/t/166515.aspx#1128241

om ca. 14 dage til tre uger, er denne portal klar, som varetager håndværkernes interesser, især nystartede.

Hvis vi ellers her på kontoret kan hjælpe, bare send en PB.. du er velkommen Smile

Bedste hilsner

Komeda.dk

/ernst jensen

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Da du bor i Horsens, vil det være naturligt at satse på Horsens og omegn.

Når du har hjemmesiden syns jeg du skal bruge lidt penge på adwords reklamer, du skal bare optimere dine annoncer således at du kun vil blive synlig i de områder du ønsker.

Med hensyn til din hjemmeside vil det være en fordel at lægge flere billeder på. Det er også vigtigt at du bruger din hjemmeside som et aktivt salgsarbejde - hvor du udstiller / fremviser dig selv både med billede og samtidigt fortæller hvem du er.

Husk på at for mange vil deres første møde med dig være din hjemmeside.

Ellers er det bare at klø på - held og lykke

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

få lavet en google maps firma her er vejledning http://www.concept-i.dk/blog/google-maps-danmark.html

find konkurrenters links  tjek  http://www.opensiteexplorer.org og https://www.majesticseo.com/

det giver bedste også jeg har lidt erfaringer alle de sælger rundt omkring vis bruger bare lidt tid selv kommer man langt længere selv

billeder og videoer det sælger også siden bedre så få masser af kvalitet indhold på siden

ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du vil få en ok glæde af den lokale avis.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, som det nævnes er flyers m.v. en rigtig god ide. Derudover kan du som også bliver nævnt, bruge Google Places som en gratis genvej til synlighed i Google - læs eventuelt guiden jeg har skrevet om Google Places, så slipper du for yderligere udgifter til din hjemmeside :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar og den hurtige respons. Du gav mig lidt, at tænke over hvordan jeg kan gribe tingene an.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.. Ja den er lidt tynd med billeder og tekst endnu.. så det skal der arbejdes på. mere tekst på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)