Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpressblog hacket for 2 gang. -

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 07:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Der er ikke opdateret til den seneste stabile version på det hotel, jeg lige tjekkede. :)

Hvad version var det?

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 08:28 | Låst

T-Nielsen:

Frands:
Imponerende. Jeg kan også se (på jeres hjemmeside), at I benytter det aller ypperste inden for moderne webdesign og webteknologi. Hatten af for det :)

*fnis*

This ^

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:58 | Låst

Søde Mikael christiansen

En vps server hos TDC hosting koster kun 199 DKK per mdr      kræver ikke det store vedligeholdelse    det kan du godt klar selv - ellers kan jeg hjælpe dig gratis Mikael  

så kan du ha  100 website på den ene server hvis du vil og du bliver sku nok ikke hacket hos TDC         -  ja hvis du har 10 venner som har et website så koster det kun 20 DKK per mand :-)

jeg er sku smart hvis jeg selv skal sige det     -    min hjmmeside hos TDC   du ved det der lille internet firma    

TDC KAN deres lort  kig her http://www.tdchosting.dk/standard/cloud-hosting/virtual-private-server/sammenlign-pakker/

nu må i sku tænke jer lidt om alle        glem alle de der lorte hosting selvskaber one.com meebox smarthost.dk danhost,dk    ja jeg kan blive ved og ved

PS har selv 6 vps server hos tdc 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:18 | Låst

Nikolas-Didonis:

nu må i sku tænke jer lidt om alle        glem alle de der lorte hosting selvskaber one.com meebox smarthost.dk danhost,dk    ja jeg kan blive ved og ved

Først tilsviner du lige 9/10 af Amino-brugerne. Derefter nævner du 4 tilfældige hosting-virksomheder og skriver "lorte hosting" foran dem. Og så er der ellers reklame til TDC hosting for resten af pengene. Hvad laver du overhovedet her?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Nikolas-Didonis:

Først tilsviner du lige 9/10 af Amino-brugerne. Derefter nævner du 4 tilfældige hosting-virksomheder og skriver "lorte hosting" foran dem. Og så er der ellers reklame til TDC hosting for resten af pengene. Hvad laver du overhovedet her?

@Patrick, glem haterne... jeg har lige flyttet mit levebrød over på en meebox server, og bliver naturligt lidt bange for sikkerheden efter at have læst denne tråd. SÅ det ville være fedt hvis i besvarede nogle af de problematikker der rejses her i tråden?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 11:00 | Låst

Boysen:
jeg har lige flyttet mit levebrød over på en meebox server

Forestil dig en kunde konsulterer dig mht sikkerhed (antager sikkerhedseksperten.dk er dit levebrød) :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:08 | Låst

Søren hvad har det med noget som helst at gøre?

Jeg rådgiver sikkerhedsrepræsentanter hver eneste dag omkring skilte, brandmateriel, passiv og aktiv brandsikring. Om jeg ligger på den ene eller anden server.... er de ligeglade med.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:15 | Låst

Boysen:

@Patrick, glem haterne... jeg har lige flyttet mit levebrød over på en meebox server, og bliver naturligt lidt bange for sikkerheden efter at have læst denne tråd. SÅ det ville være fedt hvis i besvarede nogle af de problematikker der rejses her i tråden?

Det forstår jeg godt. Men det er sikkerheden i WordPress der virkelig skal gøre dig nervøs. Det er nemlig et sikkerhedshul i WordPress der gør at hackerne kan uploade scripts, de kan bruge til at deface sider/ændre indholdet af filer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Patrick - Meebox:
Det forstår jeg godt. Men det er sikkerheden i WordPress der virkelig skal gøre dig nervøs. Det er nemlig et sikkerhedshul i WordPress der gør at hackerne kan uploade scripts, de kan bruge til at deface sider/ændre indholdet af filer.

Er det generelt Wordpress, eller blot ældre versioner?

MVH

Thomas

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 11:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
er de ligeglade med.

Jeg checker altid hvor dem jeg handler med har deres website, siger lidt om firmaet om de vil køre lowcost hos en relativt ukendt udbyder med (eventuelle) sikkerhedsproblemer og den ene side efter den anden med tekniske problemer, uopdatede php versioner osv osv eller vælger etablerede udbydere der ikke har disse problemer.

Dit ansigt udadtil siger meget om hvem du er og det er bestemt vigtigt. I gamle dage var det vigtigt hvad postnummer folk havde, idag er det websitets design, om der er CVR nummer på, tlf nummer, hvem der hoster det, hvor tit det opdateres etc etc, check dit eget forbrugsmønster om se om du ikke kan genkende noget hvergang DU vælger en leverandør af ting DU vil købe.

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)