Der ligger mere end 270 aktive domæner på samme webhotel. Nogle af dem er nok også ramt.
Hvor får du det tal fra? jeg får 562 fra mine kilder med det IP nummer, og det er kun danske domæner, serveren har vel også andre domænetyper end bare .dk
562 er vel også mere end 270?
Derudover så kan antallet af domæner der peger på en IP adresse ikke bruges til noget som helst, overhovedet.
Der ligger mere end 270 aktive domæner på samme webhotel. Nogle af dem er nok også ramt.
Hvor får du det tal fra? jeg får 562 fra mine kilder med det IP nummer, og det er kun danske domæner, serveren har vel også andre domænetyper end bare .dk
Men som Frands siger, så er det bare et tal, og har ikke den store betydning.
Ikke andet end de lister, der kan trækkes ud med domænenavnene på alle de sites, som ligger på samme IP / server.
Det giver jo en liste over domæner, som potentielt kan skaffes adgang til, hvis der opnås hul igennem til mere end et enkelt kunde-webhotel.
Dbh. JOhn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men som Frands siger, så er det bare et tal, og har ikke den store betydning.
korrekt, man skal nok dykke lidt dybere ned i hvad hvert enkelt domæne bruges til, du kan dog ikke udfra det du skriver der se om et givent domæne bruges til mail eller mysql backend etc etc, det er sandsynligvis kun webdelen der checkes.
har du fået af vide hvordan siden er hacket hos mig er det ikke problemet hos wordpresss og min side er www.stripdanmark.dk er hacket over 4 gange i den sidste periode
Er muligt dit problem slet ikke er dit site men at din udbyder ikke helt har styr på sikkerheden. Alternativt må du betale nogen for at finde ud af hvor DIT problem er, at en anden har fundet ud af hvor HANS problem er, er ikke det samme som at problemet er det samme hos dig. Det kan være din udbyder, et script på dit website eller noget helt tredie, du kører så vidt jeg kan se en forretning på dit website, du har ikke råd til at dit site ikke er oppe 24 timer i døgnet.
har du fået af vide hvordan siden er hacket hos mig er det ikke problemet hos wordpresss og min side er www.stripdanmark.dk er hacket over 4 gange i den sidste periode
Er muligt dit problem slet ikke er dit site men at din udbyder ikke helt har styr på sikkerheden. Alternativt må du betale nogen for at finde ud af hvor DIT problem er, at en anden har fundet ud af hvor HANS problem er, er ikke det samme som at problemet er det samme hos dig. Det kan være din udbyder, et script på dit website eller noget helt tredie, du kører så vidt jeg kan se en forretning på dit website, du har ikke råd til at dit site ikke er oppe 24 timer i døgnet.
.
jeg må heller få min egen server , det burde gøre siden endnu mere sikker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg må heller få min egen server , det burde gøre siden endnu mere sikker
Ja, bortset fra, at du så selv skal vedligeholde webserverens backend og firewall m.m.
Det er jo det, du betaler hostingudbyderen for i dag.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
hvad vis jeg betaler hosting udbyder for at vedligeholde server så skulle det da ikke betyde noget vel
Hvis det er din egen server, som du stiller i et hostingcenter, flytter det jo ikke det egentlige ansvar for sikkerheden på serveren væk fra dine egne skuldre.
Dbh. John
Forandrer jo ikke det faktum at dit site er hacket 4 gange, om du betaler nogen for at holde dit site oppe/sikkert er ikke relevant, det som er relevant er at dit site bliver hacket og at det går ud over din forretning.
De webhoteller, som beviseligt har en eminent sikkerhed, vil prismæssigt ligge udenfor de fleste nye iværksætteres budgetrammer.
Alle webhostingudbyderne i lavpris-segmentet har haft nedbrud, og de fleste af dem flere gange.
Er ikke korrekt, der er adskillige lowcost udbydere der ikke har de problemer, de udbydere vi bruger, dandomain.dk (shop), unoeuro.dk (.net), webhosting.dk (php/mysql/mail) har ikke de problemer, unoeuro/webhosting.dk må kaldes lowcost, dandomain er ikke lowcost (langt fra), alle er bestemt ligesågode hvis ikke bedre end nogen af dem der tager markant mere for deres services, så den holder ikke. Disse har markant flere kunder end de fleste andre så man burde vel mene at eventuelle problemer ville blive beskrevet eksempelvis på Amino.
Nu du snakker cpanel er det bestemt interessant at de udbydere som er i top 10 i Danmark benytter egenudviklede systemer (mener dog surftown bruger cpanel, er dog ikke kunde der)
Hvis en iværksætters budget ikke kan holde til et webhotel til 200-300 om året burde man måske spare lidt op inden :-)