Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man en webshop?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved en god hjemmeside hvor man kan købe en webshop?

Helst ikke alt for dyre - og skal være en man selv kan lave og redigere I, gerne med nogle start skabeloner :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Hej!

Jeg vil gerne høre mere om budget, hvad du præcist ønsker og hvad du skal sælge :-)

Ha' en super dag! 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Nå OK - det er en eksisterende webshop du leder efter! Min fejl :-)

Ha' en super dag! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:07

Svært at tyde præcis hvad du søger?

Vil du helt selv bygge din Webshop fra bunden? Start da ud med at prøve kræfter med en wordpress side med shop modul eller en Prestashop - begge nemme at gå til.

Vil du købe en igangværende shop der er kørende og klar til overtagelse?
Prøv da linket som Martin gav dig :)

Eller ønsker du at en professionel som vi hos EuDesign laver en Webshop til dig?

God aften

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

jeg ønsker en jeg laver helt fra bunden ;)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Du kan købe en brugt webshop med omsætning fra få tusinde kroner her:
http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c

Det er lidt synd man skal være plus medlem for at kontakte annoncøren. - Folk især unge som har, ja lad os bare sige næsten ingen penge, som ønsker at købe en webshop, skal ud og investere i et plus medlemskab for 499,- for KUN 14 dage? :O 

Jeg er ung, og jeg ved at vi unge ikke har mange penge at gøre med - Hvis vi så ønsker at købe disse webshops for 5000,- til 10.000,- har vi ikke mange penge tilbage, og det mange første vil vælge, er i hvert fald ikke at købe medlemskab for 499,- Det er synd, og i mister mange kunder der. Ved ikke med ældre, men for mit vedkommende/unge tror jeg i mister nogle kunder. - Kan selvfølgelig ikke garantere dette, men det er en teori. 

- Er der nogle der kan følge mig i følgende? - Dette indlæg er slet ikke for at kritisere Amino, vil gerne lige sige det er en fantastisk side. - Der er bare denne lille ting, jeg ville ønske blev ændret. 

Mvh Simon Andersen + Undskyld til "trådejer" at dette bliver postet i dit indlæg, det er ikke for at irritere. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Andersen:

Det er lidt synd man skal være plus medlem for at kontakte annoncøren. - Folk især unge som har, ja lad os bare sige næsten ingen penge, som ønsker at købe en webshop, skal ud og investere i et plus medlemskab for 499,- for KUN 14 dage? :O 

Jeg er ung, og jeg ved at vi unge ikke har mange penge at gøre med - Hvis vi så ønsker at købe disse webshops for 5000,- til 10.000,- har vi ikke mange penge tilbage, og det mange første vil vælge, er i hvert fald ikke at købe medlemskab for 499,- Det er synd, og i mister mange kunder der. Ved ikke med ældre, men for mit vedkommende/unge tror jeg i mister nogle kunder. - Kan selvfølgelig ikke garantere dette, men det er en teori. 

- Er der nogle der kan følge mig i følgende? - Dette indl

Der er flere årsager til at det koster penge.
For det første skal Amino betale løn til 6 mand, det er ikke gratis.
For det andet, så holder det useriøse folk væk. Før fik sælgere mange tåbelige forespørgsler og det blev de sure over.
For det tredje, så er det 500 kr. hvor du kan kontakte så mange shops du vil og det syntes jeg faktisk er en fair pris og spørgsmålet er, hvis du ikke har 500 kr. til det, har du så seriøst tænkt dig at købe en virksomhed?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:45

Martin Thorborg:
Der er flere årsager til at det koster penge.
For det første skal Amino betale løn til 6 mand, det er ikke gratis.
For det andet, så holder det useriøse folk væk. Før fik sælgere mange tåbelige forespørgsler og det blev de sure over.
For det tredje, så er det 500 kr. hvor du kan kontakte så mange shops du vil og det syntes jeg faktisk er en fair pris og spørgsmålet er, hvis du ikke har 500 kr. til det, har du så seriøst tænkt dig at købe en virksomhed?

Tak for svaret :) Du har ret, hvis man ikke har de sidst 500,- hvis du ønsker at starte virksomhed, skal man nok ikke begynde. Men jeg har dog stadig den teori, at det mister i lidt kunder på, især unge, da de ikke har mange penge mellem fingrene. 

Mvh Simon Andersen

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:40

Så er de unge meget velkommen til at komme tilbage, når de er lidt ældre, mere erfaren og har penge til dette :)

Da vil de måske også være mere egnet og gearet til at starte egen virksomhed og kunne bidrage med meget herinde på Amino til andre.

Det skal lige siges, du kan altid oprette eget tråd hvor du søger en webshop udvikler eller webshops til salg, da vil du med garanti få rigeligt at tilbud helt gratis. 

Rigtig god vind fremover

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)