Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af Webside!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer:)

Jeg er en 16 årig dreng der står og vil starte noget internet handel, jeg tænkte det for at det mest ideelle ville være at starte en hjemmeside.
Jeg har de seneste måneder lagt hjernen i blød for at finde et specifikt produkt så som "herrer tøj" "Iphone tilbehør" "dame sko".
Problemet er bare at jeg endnu ikke fundet en brance der er interessere mig og en branche som jeg tur gå i krig med. Jeg tænkte derfor at det kunne være at jer aminoer havde nogle gode idéer til et fysisk produkt, med en god avance, jeg kan sælge på nettet, jeg har 10.000 som startindskud til indkøb eller hjemmeside.

Hvis i har nogle gode idéer så smid en kommentar nedeunder!! :)

MVH Anders. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:12

Et godt sted er at tage udgangspunkt i nogle af de ting du bruger i løbet af dagen og som du godt kan lide...derfra kan du måske arbejde dig videre med en anden vinkel eller noget der burde følge med de ting...

Hør evt. hvad dine venner og familie snakker om...

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 00:35

Tænk dig om, hvad mangler du i hverdagen? - Sælg det! Så skal du nok komme langt :)

Mvh Simon Andersen

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 01:27

Thesound:
Hejsa Aminoer:)

Jeg er en 16 årig dreng der står og vil starte noget internet handel, jeg tænkte det for at det mest ideelle ville være at starte en hjemmeside.
Jeg har de seneste måneder lagt hjernen i blød for at finde et specifikt produkt så som "herrer tøj" "Iphone tilbehør" "dame sko".
Problemet er bare at jeg endnu ikke fundet en brance der er interessere mig og en branche som jeg tur gå i krig med. Jeg tænkte derfor at det kunne være at jer aminoer havde nogle gode idéer til et fysisk produkt, med en god avance, jeg kan sælge på nettet, jeg har 10.000 som startindskud til indkøb eller hjemmeside.

Hvis i har nogle gode idéer så smid en kommentar nedeunder!! :)

MVH Anders. 

Hej TheSound

Et forslag kunne være at lave en brainstorm over de ting, som er meget populære blandt dine venner.

Med venlig hilsen

Abdalla Al-ayrot

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:44

Typisk når en spørg om hvad han skal sælge, svarer alle "hvad interessere du dig for, hvad kan du lide, bla bla bla".

Han spørg om en liste med et par ting som I synes kunne være godt at sælge - derefter kan han jo selv vurdere:

Her er et par ting som jeg synes kunne være en sjov ide.

---

Guldnumre

Printerpatroner

labelmaskiner

alarmsystemer

protein og kosttilskud

fjernbetjeninger

konsol udstyr

lamper

billederammer

computertilbehør

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau