Hej Tommy
Se det er din opfattelse, jeg ville faktisk gerne vide om det fandtes til WP, men undskyld Tommy jeg brugte dit svar til det.... Du er helt væk fra vinduet her, dette var ikke et angreb på dig men faktisk fordi jeg tænkte det fandtes til WP, men helt ærligt har du ikke andet at lave i din sommer ferie end at ødelægge trådstartes tråd med stjerner og dårlig karma .... Forsat god Søndag og held og lykke til trådstarter /allan PS har du mere at sige til mig vil jeg foreslå du bruger PM i stedet for det offentlige pjat;) |
Webshop, hvor kunden kan overføre og modtage beløb til andre af shop'ens kunder.
Mvh Frank |
Officewarrior.dk Mens Accessories
Mange tak for svarene. Opsamlet set så er det jo kun et spørgsmål om teknik om det kan lade sig gøre, derfra handler det kun om penge til at udvikle ovenpå open source løsninger. Jeg er interesseret i muligheden for at oprette en portal, hvor handlende kun handler med andre handlende i systemet med virtuelle penge der repræsenterer alm. danske kroner. Forestil dig den blå avis, hvor du bare kan overføre penge mellem de handlende og modtage penge pr. transaktion. Konceptet fungerer i forskellige varianter i udlandet og er en variant over community banking bare blandt handlende. Nu kommer den store hurdle - hvordan får man kunderne overbevist om at de roligt kan overlade bindende transaktioner til et IT-system. Jeg kommer aldrig igennem med at sige at systemet er sikkert fordi det er udviklet af et team gode folk og har redundante server etc. Kan ikke sælges på teknik. Jeg har solgt IT og tillid til at et IT-system 1. dækker for tab de påfører kunderne og har pengene til det. 2. Er gennemtestet af pålidelig kilde skal være på plads. Hvis jeg overvejede at bruge en portal til at gennemføre handler for mange tusinde kroner, så vil jeg gerne være stensikker på at 99.9% gange så fungerer systemet og fejl i betalinger sker ikke og hvis de sker, så bliver det fixet uden nogen regninger til kunderne. |
Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.