Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give 400 kr for en PC-taske??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har været inde over denne shop som sælger PC-tasker.

Prisen for en taske er 399 kr. - er det noget I vil betale??

Kvaliteten er i top og det er dansk/svensk design og produceret i EU, så på den måde er det ok.

MEN vil man vælge at bruge 400 kr eller er det bedre med den i Netto til 100 kr?

Vil sætte pris på jeres input.

Mvh

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:19

for mit vedkommen er det meget forskelligt .. da jeg købte en notebook i udlandet brugte jeg 675,- på en  taske , men den notebook jeg lige har købt , har jeg bare i min rygsæk da jeg også kan havde flere ting med, så man er fri for flere tasker .. 

Men 400,- er jo ikke mange penge, hvis man er glad for sin notebook

Marttin

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:23

alt efter smag og behag - Jeg f.eks ville ikke give 400 for sådan en taske- 

Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 08:40

Marttin Christensen:

Men 400,- er jo ikke mange penge, hvis man er glad for sin notebook

Marttin

Nej, det er jo det der er filosofien bag.

Og disse tasker/sleeves skal ses som et stykke kvalitets tilbehør til din påklædning/stil.

Mange giver jo en del mere for tøj osv.

Deres brand - Väska - har tidligere fx været ret populært i Japan.

Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 09:01

businessonly:

alt efter smag og behag - Jeg f.eks ville ikke give 400 for sådan en taske- 

Nej, det er nemlig meget forskelligt. Men du giver jo gerne 5000 for en cool pc/mac, og det ser da stilet ud, at have den i en fed taske..:)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 09:23

Jeg kunne godt finde på at betale 400 kr. for en taske - hvis det var den jeg gerne ville have. Det afhænger jo meget af kvalitet, design, mv.

Om den kostede 100, 200, 400 eller 600 har mindre betydning, hvis bare det er 'den rigtige' til mig og mit behov.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:48

Ja, jeg giver gerne 400,- eller mere for en PC taske.

Når man som jeg dagligt bærer rundt på sin laptop fra kundeaftale til kundeaftale, skal den gerne være lidt præsentabel.

Den skal også beskytte min laptop fra diverse stød og bump mod gulv.

De ellers meget populære sleeves beskytter overhovedet ikke det dyre grej.

En af markedets bedste producenter af PC tasker har et patenteret system, som sørger for, at den bærbare ikke rammer gulvet eller bliver udsat for kraftige bump, selv hvis man skulle komme til at tabe tasken eller sætte den lidt rigeligt hårdt på gulvet.

En taske til nogle hundrede kroner er en god investering for at passe på den dyre laptop, som i øvrigt tager en evighed at installere, så den er præcis som jeg gerne vil have den. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Jeg vil også gerne give 400 kroner for en PC-taske.
Det har jeg faktisk lige gjort for en måned siden. (375,-) Jeg synes ikke, at det er så vigtigt med prisen, hvis den passer til mine behov. Sådan vil det nok typisk være for personer, som skal have tasken med til og fra arbejde hver dag. Så er det vigtigt, at den er god.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00

John Nielsen:

En af markedets bedste producenter af PC tasker har et patenteret system, som sørger for, at den bærbare ikke rammer gulvet eller bliver udsat for kraftige bump, selv hvis man skulle komme til at tabe tasken eller sætte den lidt rigeligt hårdt på gulvet.

Dbh. John

hej John

hvor fås så gode tasker der gør når man taber tasken ikke rammer gulvet er de også vandtæt da det jo også regner en del nogle gange i danmark 

jeg giver gerne lidt ekstra kroner  vis det gør man får en mere holdbar kvalitet så min bærbar computer er beskyttet mod stød og bump

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

John Nielsen:

Dbh. John

hej John

hvor fås så gode tasker der gør når man taber tasken ikke rammer gulvet er de også vandtæt da det jo også regner en del nogle gange i danmark 

jeg giver gerne lidt ekstra kroner  vis det gør man får en mere holdbar kvalitet så min bærbar computer er beskyttet mod stød og bump

Hej Mikael,

Du kan se en demo af producenten patenterede system TopProtector:

Deres system er indbygget i både traditionelle tasker og rygsække.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)