Det er nogle rigtig gode input. Især det med at den skal være pakket præsentabelt ind. Dertil kommer, at det ER super vigtigt med beskyttelse af indholdet. Jeg kende ikke Väskas tasker godt nok til at kunne udtale mig om det. Har kun, som sagt, været lidt inde over deres site, www.heyvaska.com De sagde også at deres pris var som den skulle være :) |
John Nielsen:Mikael christiansen:John Nielsen:En af markedets bedste producenter af PC tasker har et patenteret system, som sørger for, at den bærbare ikke rammer gulvet eller bliver udsat for kraftige bump, selv hvis man skulle komme til at tabe tasken eller sætte den lidt rigeligt hårdt på gulvet.
Dbh. John
hej John
hvor fås så gode tasker der gør når man taber tasken ikke rammer gulvet er de også vandtæt da det jo også regner en del nogle gange i danmark
jeg giver gerne lidt ekstra kroner vis det gør man får en mere holdbar kvalitet så min bærbar computer er beskyttet mod stød og bump
Hej Mikael,
Du kan se en demo af producenten patenterede system TopProtector:
Deres system er indbygget i både traditionelle tasker og rygsække.
Dbh. John
super tak jeg ville klart give plus 400 kroner for sådan en bærbar computer taske den kan redde mig for mange penge især når man er på farten over alt og især når der er mange mennesker er det jo ikke altid ens skyld at computer taske falder ned på gulvet , ps er den vandtæt det regner meget i danmark