Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give 400 kr for en PC-taske??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

a, jeg giver gerne 400,- eller mere for en PC taske.

Når man som jeg dagligt bærer rundt på sin laptop fra kundeaftale til kundeaftale, skal den gerne være lidt præsentabel.

Den skal også beskytte min laptop fra diverse stød og bump mod gulv.

De ellers meget populære sleeves beskytter overhovedet ikke det dyre grej.

En af markedets bedste producenter af PC tasker har et patenteret system, som sørger for, at den bærbare ikke rammer gulvet eller bliver udsat for kraftige bump, selv hvis man skulle komme til at tabe tasken eller sætte den lidt rigeligt hårdt på gulvet.

En taske til nogle hundrede kroner er en god investering for at passe på den dyre laptop, som i øvrigt tager en evighed at installere, så den er præcis som jeg gerne vil have den. Skype-Smile

Dbh. John

Det er nogle rigtig gode input. Især det med at den skal være pakket præsentabelt ind.

Dertil kommer, at det ER super vigtigt med beskyttelse af indholdet. Jeg kende ikke Väskas tasker godt nok til at kunne udtale mig om det. Har kun, som sagt, været lidt inde over deres site, www.heyvaska.com

De sagde også at deres pris var som den skulle være :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:55

John Nielsen:

Mikael christiansen:

John Nielsen:

En af markedets bedste producenter af PC tasker har et patenteret system, som sørger for, at den bærbare ikke rammer gulvet eller bliver udsat for kraftige bump, selv hvis man skulle komme til at tabe tasken eller sætte den lidt rigeligt hårdt på gulvet.

Dbh. John

hej John

hvor fås så gode tasker der gør når man taber tasken ikke rammer gulvet er de også vandtæt da det jo også regner en del nogle gange i danmark 

jeg giver gerne lidt ekstra kroner  vis det gør man får en mere holdbar kvalitet så min bærbar computer er beskyttet mod stød og bump

Hej Mikael,

Du kan se en demo af producenten patenterede system TopProtector:

Deres system er indbygget i både traditionelle tasker og rygsække.

Dbh. John

super tak jeg ville klart give plus 400 kroner for sådan en bærbar computer taske den kan redde mig for mange penge især når man er på farten over alt og især når der er mange mennesker er det jo ikke altid ens skyld at computer taske falder ned på gulvet , ps er den vandtæt det regner meget i danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:02

Mikael christiansen:
super tak jeg ville klart give plus 400 kroner for sådan en bærbar computer taske den kan redde mig for mange penge især når man er på farten over alt og især når der er mange mennesker er det jo ikke altid ens skyld at computer taske falder ned på gulvet , ps er den vandtæt det regner meget i danmark

Jeg har deres rygsæk og den har været en trofast parter i nærved 3 år.
Den er forholdsvis vandtæt så bare transport har jeg ikke oplevet at indholdet er blevet vådt.
Rygsækken har dog et cover man kan folde ud over tasken. 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:10

Vil til hver en tid give 400 kr. for en computertaske af høj kvalitet, som har et fedt design.. Synes egentlig ikke, at 400 kr. er high end, som det ellers lyder til, at i fremstiller det som..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:11

Vil sige det sagtens kan sælges! :) Men er selv alt for nærig, ville gerne have en pc-taske med skulderrem til min mac 13" hvor lader og mus kan være, men vil ikke give mere end 200,- derfor har jeg da heller aldrig fundet noget :)

Mvh Lasse

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)