Hej alle Amino'er Jeg er nystartet IT-supporter, og regner med at få de fleste kunder/kontakter gennem Google-søgninger. Jeg har fået et par tilbud på SEO, men jeg synes det er frygtelig dyrt. En skulle have 500,- pr søgeord om måneden i min. 12 måneder. Hvis man så har 10 søgeord bliver det 60.000,- allerede inden man har fået den første kunde. Det synes jeg er for dyrt. Er der en venlig sjæl herinde, der kan hjælpe mig? Gerne på frivillig basis til at starte med, så skal jeg nok betale kontant, når jeg har fået en hvis omsætning. Mvh |
Jeg overvejede også i starten af betale mig ud af at få gode placeringer på div. søgemaskiner.. Men fandt hurtigt ud af at som nystartet netbutik, er det måske et af de steder der kan spares mange penge ved selv at gøre det.
Jeg har opnået ganske fornuftige placeringer ved egen hjælp og jeg er overhovedet ikke SEO-ekspert, men synes det er et fantastisk spændende område at arbejde med. Derudover har jeg investeret i forskellige bøger som f.eks. SEO-LEX af Thomas Rosenstand og følger mange forskellige eksperter.