Alt efter hvor mange ansatte i er og hvor stor omsætningen er i butikken, er der mange ting der skal tages højde for, hvis i skal have en succesfuld oplevelse med at integrere ehandel ind som værende en salgsplatform til ekstra omsætning. Det er ikke "bare" en lille investering, hvis det skal gøres rigtigt første gang. (og det skal det jo helst)
Men for at vende tilbage til dit spørgsmål og set ud fra formålet med websitet, så synes jeg næsten du mangler billeder af de ansatte og butikken.
Dog synes jeg du skal glemme den halvhjertede "shop løsning" Lad være med at spilde tid på en dødsejler. Jeg stiller mig heller ikke op til et 100 meter løb med et brækket ben, ligsom jeg heller ikke bruger resultatet fra et sådant forsøg til at konkludere om jeg kunne vinde på et rask ben.
Du har nogle hårde konkurrenter i branchen, og at i ikke er kommet igang endnu med e-handel betyder at i er flere år bagefter de andre, så hvis du håber, at kunne få succes med kun seo, på en halvhjertet indsats, så får du dig en kedelig oplevelse.
I har til gengæld avanceparametret, som en af de få brancher, til at kunne lave andre fordelagtige markedsføringstiltag der er langt bedre til at rulle ud med indtil i er bedre etablerede.