Tusind tak for alle svarene. Det hjalp ENORM meget!
Jeg fik købt e-Pusher og SEO-LEX 12 til at starte med. Men kan se ud fra den light udgave med deMib, at den skal jeg selvfølgelig også ha!
I SEL-LEX er det meget nede på et niveau hvor alle næsten kan følge med (Ellers kan de Google sig til resten) - Er MEGET imponeret over den.
Udover det synes jeg det er lidt svært altid at få den helt rigtige information, da jeg til tider oplever at der er lidt forskelligt meninger rundt omkring på nettet. Men det vil der jo nok altid være.
Mvh. Michael Bay Sørensen
Hej Michael
Super, at du har fået noget ud af det.
Der er selvfølgelig mange ting i SEO der er og bliver holdningsspørgsmål. De fleste relaterer sig til 'grænsen' mellem "grey hat" SEO og "black hat" SEO - altså hvornår, man går fra en gråzone til, med fuldt overlæg at overtræde Googles retningslinjer så "åbenlyst" at det giver straf/devaluerer din indsats eller lignende.
Der er dog også andre ting i SEO, hvor det er en rigtig god idé at holde sig til troværdige kilder, herunder fx. Thomas Rosenstand, for hvor nogle ting er et temperamentsspørgsmål, så er andre ting spørgsmål om decideret know-how og indsigt. Der hvor du oplever nærmest modstridende svar mellem Rosenstands SEO-Lex, og hvad du læser på nettet, så ville jeg altså skynde mig at vælge tilgangen i SEO-Lex. Husk, den bog er skrevet med fokus på at folk får et stort udbytte, men med mindst mulig risici. Med andre ord, så går det aldrig helt galt med SEO-Lex.
God vind i dine SEO-projekter :-)
mvh
Thomas Astrup