Kære Amino eksperter. Jeg er igang med og læge en plan for min nye webshop som jeg forventer at åbne i løbet af efteråret 2012 Jeg har for år siden haft en webshop via scannet som jeg dog ikke var tilfreds med den mangler nogen funktioner som er vigtige for mig. Jeg har dog søøgt lidt og syndes jeg har fundet en masse spænde løsninger. Men der er nok os mange løsninger jeg ikke har fundet. Så håber folk kan anbefalde mig systemer + evt. vise deres egene shops frem og fortælle hvad systemmer osv de har brugt osv. Vigtige ting. Rabat modul Facebook ( at man kan tilmelde sig til firmarets facebook profil ) oplod af yotube video Jeg kunne rigtig godt tænke mig den nye shop var sat sammen med et regnskabs system og jeg sku kunne lave manuel faktura via systemmet til mine telefon kunder, Og et lagersystem som køre både på shop og i regnskab system og nemt og bog føre osv. Ved godt der er mange flere ting men dette var bare lidt håber folk har ideer til løsninger. Med Venlig Hilsen Michael Jørgensen |
Hej Michael.
Ønsker du at en anden laver en shop til dig, eller ønsker du inspiration fra andres shops?
Det lidt svært at tyde hvad du søger, nok også derfor du ikke har fået nogen respons på dit indlæg.
Hvis du skulle søge en til at lave en ny side til dig, så vil jeg gerne høre mere om projektet og tilbyde dig vores ekspertise.
Du kan se mere på vores hjemmeside EuDesign i så fald :)
Mvh. Jesper Krogfelt