Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilt hjemmeside: Hvor lang tid skal vi vente?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:
Men hvad nu hvis man ikke kan komme i kontakt med sit affiliatenetværk, og bare undrer sig over om andre har oplevet noget lignende?

Det er noget den pågældende moderator tager stilling til i det øjeblik. Det er jo desværre ikke muligt at lave regler for alle situationer og det skal samtidig være nogle der kan læses uden problemer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 18:43

Boyesen. tak for hjælpen  er helt klart ude efter at få svar, ikke svine nogen til........  og foretrækker hetl sikkert at debatten er oppe frem for at må slettes.

T-Nielsen....   EJg vil så forfærdelig gerne hvis vi kunne holde os næsten til det oprindelige emne, i stedet for en snak om hvornår moderatorr må hvad, jeg er overbevist om at det er så ganske sikkert et andet sted hvor det emne er taget op, eller mere relevant. men tak for din "kamp" for firmanavnet. hvis du læser det hele kan du se at de selv er trådt frem. 

Og til i andre, skal lige have læst ordentlig hvad i skriver. der ligger en kontrakt omkring arbejdsopgaverne, men ikke tidsrammen og nrå der ikke gør det,,,,,,,,,  er det jo det samme som risikoen for at få ingenting for en masse penge    ;o)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone, det var nu mest min egen nysgerrighed som blev vakt af dette konkrete eksempel. Beklager min utidige indblanding, men sådan kan det altså gå, når man skriver i offentlige fora hvor folk hjælper hinanden kvit og frit Cool. Jeg havde nu faktisk helt forladt tråden, og det vil jeg så gøre igen. Jeg håber du får løst dit problem.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 12:01

Hej Allesammen

Endnu en gang tak for indlæggene. Efter at denne tråd er kommet frem og min kunder har , efter at have læst denne tråd, talt med halv store bogstaver i telefonen over for leverandøren, er der nu kommet lidt skred i tingene, nu er de  begyndt at rette de ting der skal rettes og vi krydse alle fingre for at den gode ånd fortsætter, indtil hjemmesiden er helt oppe uden fejl. 

Ønsker jer alle en god dag

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)