Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et Wordpress plugin?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en som kan lave et simpelt Wordpress plugin + en søgemaskine funktion (noget i stil med den på http://webhotel-tjek.dk)

MVH.

Affiliate10

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 15:44

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Webhotel Tjek er lavet af en der er superdygtig til at kode - og endda har grafisk flair samtidigt. Han hedder Jesper Nerløe og virker til at være en superflik fyr også. 

Det du efterspørger kan du i hvert fald ikke få billigt og i samme kvalitet som det du formulerer som "et simpelt WordPress plugin".  Der er kærlighed i designet - og det er inkorporeret i programmeringen. Den slags tager tid og kærlighed. 

Men hvis du er villig til at betale for at få den slags kvalitet, så er det Jesper Nerløe fra Webhotel Tjek du skal have fat i :-)

affiliate10:

Hej

Jeg søger en som kan lave et simpelt Wordpress plugin + en søgemaskine funktion (noget i stil med den på http://webhotel-tjek.dk)

MVH.

Affiliate10

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:

Webhotel Tjek er lavet af en der er superdygtig til at kode - og endda har grafisk flair samtidigt. Han hedder Jesper Nerløe og virker til at være en superflik fyr også. 

Det du efterspørger kan du i hvert fald ikke få billigt og i samme kvalitet som det du formulerer som "et simpelt WordPress plugin".  Der er kærlighed i designet - og det er inkorporeret i programmeringen. Den slags tager tid og kærlighed. 

Men hvis du er villig til at betale for at få den slags kvalitet, så er det Jesper Nerløe fra Webhotel Tjek du skal have fat i :-)

affiliate10:

Hej

MVH.

Affiliate10

Hæhæ har på fornemmelsen at det bliver dyrt at købe Jesper til at lave en kopi af hans side ;=). Det er vist næsten hans hjertebarn - hvilket jeg godt kan forstå :=) 

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 01:19

Det er ikke en kopi af hans side laaaaaaaaangt fra... Det er en hel anden slags produkter på min side...

Det jeg mener med en søgemaskine i stil med hans er, er at der skal være flere felter/dropdown hvor den besøgende skal kunne vælge nogle forskellige ting... (Der hvor han har maks. pris, min. serverplads og min. trafik.).

Og det "lille" plugin jeg snakker om... Dette plugin skal kunne gøre så jeg nemt kan tilføje disse informationer (ved orpettelse af posts) som søgemaskinen skal bruge til at finde det perfekte produkt, som opfylder hans krav (produkterne opretter jeg som posts".

Lyder måske lidt forvirrende?:P

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 02:43

affiliate10:

Det er ikke en kopi af hans side laaaaaaaaangt fra... Det er en hel anden slags produkter på min side...

Det jeg mener med en søgemaskine i stil med hans er, er at der skal være flere felter/dropdown hvor den besøgende skal kunne vælge nogle forskellige ting... (Der hvor han har maks. pris, min. serverplads og min. trafik.).

Og det "lille" plugin jeg snakker om... Dette plugin skal kunne gøre så jeg nemt kan tilføje disse informationer (ved orpettelse af posts) som søgemaskinen skal bruge til at finde det perfekte produkt, som opfylder hans krav (produkterne opretter jeg som posts".

Lyder måske lidt forvirrende?:P

Har du dataen i forvejen eller skal den høstes ind først?

Hvad skal dette nye plugin kunne, helt præcist? Og hvad regner du med vi ligger i af prisklasse? Jeg kan lidt fornemme at du gerne vil ligge lavt da du ikke forventer at pluginnet er særligt omfattende.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 07:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du blot ønsker at tilføje ekstra informationer til dine posts, kan du klikke på "Screen Options" oppe i højre hjørne. I vinduet der kommer frem kan du trykke på "Custom Fields" - nu burde du på alle dine posts kunne indsætte custom data vha Name/Value felterne som gerne skulle ligge et sted under editoren.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:03

Hej

Hvis du vil have lavet et special plugin

sa send mig en mail med dine specifikationer sa giver vi dig et bud pa opgaven

lars@tjenester.dk

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)