Hej Jeg søger en som kan lave et simpelt Wordpress plugin + en søgemaskine funktion (noget i stil med den på http://webhotel-tjek.dk) MVH. Affiliate10 |
Kan du lave et Wordpress plugin?
- 1
Leder du efter en kvalitets havetraktor?
Webhotel Tjek er lavet af en der er superdygtig til at kode - og endda har grafisk flair samtidigt. Han hedder Jesper Nerløe og virker til at være en superflik fyr også.
|
Sparetips på Sparefeber.dk
Hæhæ har på fornemmelsen at det bliver dyrt at købe Jesper til at lave en kopi af hans side ;=). Det er vist næsten hans hjertebarn - hvilket jeg godt kan forstå :=) |
Det er ikke en kopi af hans side laaaaaaaaangt fra... Det er en hel anden slags produkter på min side... Det jeg mener med en søgemaskine i stil med hans er, er at der skal være flere felter/dropdown hvor den besøgende skal kunne vælge nogle forskellige ting... (Der hvor han har maks. pris, min. serverplads og min. trafik.). Og det "lille" plugin jeg snakker om... Dette plugin skal kunne gøre så jeg nemt kan tilføje disse informationer (ved orpettelse af posts) som søgemaskinen skal bruge til at finde det perfekte produkt, som opfylder hans krav (produkterne opretter jeg som posts". Lyder måske lidt forvirrende?:P |
Leder du efter en kvalitets havetraktor?
Har du dataen i forvejen eller skal den høstes ind først? Hvad skal dette nye plugin kunne, helt præcist? Og hvad regner du med vi ligger i af prisklasse? Jeg kan lidt fornemme at du gerne vil ligge lavt da du ikke forventer at pluginnet er særligt omfattende. |
Hvis du blot ønsker at tilføje ekstra informationer til dine posts, kan du klikke på "Screen Options" oppe i højre hjørne. I vinduet der kommer frem kan du trykke på "Custom Fields" - nu burde du på alle dine posts kunne indsætte custom data vha Name/Value felterne som gerne skulle ligge et sted under editoren. |
Hej Hvis du vil have lavet et special plugin sa send mig en mail med dine specifikationer sa giver vi dig et bud pa opgaven |
Billige seo pakker