Hej Aminoer
Så blev vores hjemmeside langt om længe stablet på benene, så vi kan fokusere på at producere videoer for vores kunder.
Men jeg kan dog ikke ånde lettet op, før hjemmesiden har fået en vurdering af de skarpe aminoer som sidder derude med ærmerne fulde af talent!
Hjemmesiden kan ses her:
www.wavead.dk
(ved ikke hvorfor jeg ikke kan tilføje et link)
Forsiden er meget tom! der kommer en showreel når vi får færdiggjort de videoer vi er igang med, men hvis der er nogen der har et forslag til hvad ellers vi kan fylde forsiden ud med så må i meget gerne byde ind! :)
Kom endelig med alt hvad har
mvh
Aske Løkken
ved reference siden der mangler indhold lav den side første når der er nogle referencer til den side, det styrker troværdigheden på siden .
kontaktsiden god ide med en kontaktformular derved lettere skrive til jer.
især videoer savner jeg på en video siden i kan forklare på siden alt hvad i levere med videoer det er jo jeres arbejde at lave videoer så en god ide forklare jeres ting med videoer på siden , det gør jeres side meget nemmere derved overbevise folk om i kan jeres kram .
de billeder på siden der er , de mangler titler og tags , vis de får det er der en god chance de findes i google billedet søgning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes at menulinjen ser lidt underlig ud når den er delt op i 2.
Informationen i bunden ville se bedre ud hvis den var lidt mindre, centeret og på samme linje. Det ligner lidt en fejl i kodningen synes jeg.
Synes også helt klart at i skal fokusere meget mere på videokommunikation. f.eks. videoblog i stedet for bloggen.
Synes også at videoerne under "cases" burde afspille på siden i stedet for at sende folk til YouTube. Det kan evt. gøres i et pop-up vindue eller lign.