Mit spørgsmål til jer er, om nogle af jer har erfaring med ovenstående, om det er noget man også bruger i DK, samt hvilket ERP-system kan integreres med PHP MYSQL??
Så vidt jeg ved kan e-conomic integreres med de fleste webshops, men det afhænger lidt af om de udviklere i har i Indien kan finde ud af og kode det sammen..
Hvis det er du vælger e-conomic har vi lavet nogle tillægsmoduler - integreret med deres system - som kan gøre brugen nemmere:
Tusind tak for dit svar :) Det ku jeg godt forstille mig de kunne , men er selvfølgelig ikke sikker .. Jeg må li snakke med mine udvikler - håbe det kan integreres , for har kun hørt gode ting om e-conomic ;) Mvh
Jamen det jeg skal bruge faktura, budgetter, resultatopgørelse , balance, lagerstyring, samt at den skal kunne integreres med min webshop - hvilket betyder at hvergang jeg får en ordre, skal den automatisk sætte det ind, så jeg slipper for at gøre det manuelt (som idag)
Der er sikkert nogle ting jeg har glemt, men det er ihvertfald det vigtigste ting jeg li kan komme i tanke om :)
Har været inde og kigge lidt på Billy's Billing og det ser ikke rigtig ud til at der er noget lagerstyring modul til dem? Kan selvfølgelig være jeg har overset noget.. men et billigt bogføringsprogram er det helt sikkert..
De krav jeg har til lagersryringen er at den ska holde ajour med min lagerbeholdning, samt at den skal kunne opdatere hverdag , så jeg ved hvornår jeg ska genbestille varer igen osv .. Så den gir besked når jeg har et bestemt antal tilbage som jeg selv kan angive afhængig af varen :) håber du forstår ..