Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark får konkurrent - Billigere Fragt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:49

Du kunne evt. sætte linket på Buzz.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:13

Ja det kunne jeg gøre bulldesign :-)))))

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:48

Det bliver spændende at følge (:  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror ik, at det giver den store priskonkurrence, hvis dette nye selskab også agter at tjene penge på deres danske investering...

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:58

Er GLS ikke en konkurrent nu? De har da en den lavere priser end Post Danmark og ret god service?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Palle Eriksen:
Er GLS ikke en konkurrent nu? De har da en den lavere priser end Post Danmark og ret god service?

De webshops jeg har set som bruger GLS, har tit højere fragt end post-danmark. Men jeg skal ikke kunne udtale mig om det ;o).

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det norske postvæsen prøvede også for nogle år siden, da de kom på banen med Bring Citimail. Efter at have brugt 300 - 500 mio. fandt de ud af det ikke var rentabelt at drive forretning i Danmark, og lukkede biksen igen, med over 400 fyringer til følge.

Selvom der er blevet liberaliseret lidt på området siden da, lyder indledningen på dette eventyr som noget jeg har hørt før. Man kan så håbe på en lykkeligere afslutning, da konkurrence jo aldrig skader.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:29

igang:
Det norske postvæsen prøvede også for nogle år siden, da de kom på banen med Bring Citimail. Efter at have brugt 300 - 500 mio. fandt de ud af det ikke var rentabelt at drive forretning i Danmark, og lukkede biksen igen, med over 400 fyringer til følge.

Jeg læste dengang en artikel, hvor direktøren for Bring Danmark fortalte, at Post Danmark ikke var pålagt moms, men at Bring og andre konkurrenter til Post Danmark derimod var - hvilket skabte ulige konkurrencevilkår i Danmark.

Hvis det stadigvæk er tilfældet, får den nye konkurrent heller ikke et ben til jorden, da Post Danmark så kan lukrere på sin momsfritagelse.

Det ville dog være sundt for alle, hvis Post Danmark fik noget jævnbyrdig konkurrence.

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 01:06

Det kunne da være lækkert med lidt ekstra konkurrence til Post Danmark, mon ikke det resulterer i enten lidt bedre pris eller en forbedret service.. Markedet bliver i hvert fald presset yderligere.. Lad os håbe!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)