Jamen kunne du så ikke dele ud af alternativerne (her mener jeg ikke skraldesække, eller aviser pakkerne kan blive pakket i, men god solid og sikker emballage). Denne plejer vi at benytte
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jamen kunne du så ikke dele ud af alternativerne (her mener jeg ikke skraldesække, eller aviser pakkerne kan blive pakket i, men god solid og sikker emballage).
Der er et par gode bud her i tråden. Derudover er der eks. Lyreco som har et hav af forskellige boblekuverter. Dem bruger vi selv en gang i mellem, når det er lettere at bestille pr. telefon, end online. Og ellers er det bare om at finde en kontorforsyning som eksempelvis Zap-in
Derudover har jeg set at der er flere Amino brugere der sælger boblekuverter, så det skulle bestemt være muligt at få fat i dem du søger.
MEN, jeg vil dog alligevel lige påpege en ting eller to her..! Hvilket (ja, jeg ved godt at der snakkes om Jakodan) emballage firma holder lukket? Seriøst! Det er sgu da ikke ret smart, så må man da sætte nogle mindstelønnere på arbejdet el.lign! Det er jo ikke smart at folk som dig står og mangler.
Hvis du gad sætte dig ind i tingene, så vidste du sikkert godt, hvorfor de holder lukket. Men nu du er i skæld ud humør, så holder 3 af Tysklands største emballage firmaer også lukket. Det samme gør en masse andre. Så skæld dem lige ud, nu du er igang...
Alternativt kunne du overveje, hvorfor sådanne firmaer holder lukket i industriferien. Et lille hint er kundegrundlaget ;D
Hvis du gad sætte dig ind i tingene, så vidste du sikkert godt, hvorfor de holder lukket. Men nu du er i skæld ud humør, så holder 3 af Tysklands største emballage firmaer også lukket. Det samme gør en masse andre. Så skæld dem lige ud, nu du er igang...
Alternativt kunne du overveje, hvorfor sådanne firmaer holder lukket i industriferien. Et lille hint er kundegrundlaget ;D
Ja, det var lige et minuts harme over den situation de potentielt bringer kunderne i.
Men, som jeg antydede kunne man vel retfærdiggøre hele idéen om ferie, hvis man har advaret meget og i god tid. (Hvilket de også har gjort.)