|
Hej Nina Velkommen tilbage fra 'ferie' - jeg håber, at I ikke kun har arbejdet, men også fundet tid til at slappe af - Kina er et spændende land. Mht. lukningen: Jeg køber al min emballage hos jer, og jeg har ikke været i tvivl om, at I havde sommerferielukket. Så det er i virkeligheden bare et spørgsmål om at jeres kunder planlægger i god tid. Det burde være muligt at overskue, hvilket behov man har i en 3-ugers periode. Og som du selv skriver, så holder butikkernes kunder jo også sommerferie (det gør mine i hvert fald). MVH |
Kirsten E:Hej Nina
Velkommen tilbage fra 'ferie' - jeg håber, at I ikke kun har arbejdet, men også fundet tid til at slappe af - Kina er et spændende land.
Mht. lukningen: Jeg køber al min emballage hos jer, og jeg har ikke været i tvivl om, at I havde sommerferielukket. Så det er i virkeligheden bare et spørgsmål om at jeres kunder planlægger i god tid. Det burde være muligt at overskue, hvilket behov man har i en 3-ugers periode. Og som du selv skriver, så holder butikkernes kunder jo også sommerferie (det gør mine i hvert fald).
MVH
Kirsten
Mange tak - Vi har skam holdt masser af fri også, og set alle de "obligatoriske" ting - gået på muren, været på olstadion, set terracottasoldaterne osv. Fantastisk land! Det var første - men bestemt ikke sidste gang jeg har været der!
Bliv gratis medlem