Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På røven! Jakodan holder lukket - alternativer søges!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nina

Velkommen tilbage fra 'ferie' - jeg håber, at I ikke kun har arbejdet, men også fundet tid til at slappe af - Kina er et spændende land.

Mht. lukningen: Jeg køber al min emballage hos jer, og jeg har ikke været i tvivl om, at I havde sommerferielukket. Så det er i virkeligheden bare et spørgsmål om at jeres kunder planlægger i god tid. Det burde være muligt at overskue, hvilket behov man har i en 3-ugers periode. Og som du selv skriver, så holder butikkernes kunder jo også sommerferie (det gør mine i hvert fald).

MVH
Kirsten 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Hej Nina

Velkommen tilbage fra 'ferie' - jeg håber, at I ikke kun har arbejdet, men også fundet tid til at slappe af - Kina er et spændende land.

Mht. lukningen: Jeg køber al min emballage hos jer, og jeg har ikke været i tvivl om, at I havde sommerferielukket. Så det er i virkeligheden bare et spørgsmål om at jeres kunder planlægger i god tid. Det burde være muligt at overskue, hvilket behov man har i en 3-ugers periode. Og som du selv skriver, så holder butikkernes kunder jo også sommerferie (det gør mine i hvert fald).

MVH
Kirsten 

Mange tak - Vi har skam holdt masser af fri også, og set alle de "obligatoriske" ting - gået på muren, været på olstadion, set terracottasoldaterne osv. Fantastisk land! Det var første - men bestemt ikke sidste gang jeg har været der!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)