Jeg fandt lige et web "sight", meget tilfældigt på nettet.. og var nød til at dele det med jer! (For sjov og grins skyld.) Kan i huske den gang meget af internettet faktisk så sådan ud? God mandag! |
Tak... dagens sight :)
Jeg fandt lige et web "sight", meget tilfældigt på nettet.. og var nød til at dele det med jer! (For sjov og grins skyld.) Kan i huske den gang meget af internettet faktisk så sådan ud? God mandag! |
Tak... dagens sight :) |
Man bliver helt nostalgisk |
fed tæller de har på siden hver gang klikker F5 på siden så er der nye besøgene på siden , det må være en meget besøgt hjemmeside lige nu , jeg tror dog mere tæller bare er sådan en hver opdatering F5 giver et besøgene så faktisk er siden måske kun hjemsøgt af et par klik ånder |
Det er jo det! |
Uha ja, med dejlige gif animationer som var pixelerede og hjemmesider i skrigende farver :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Søreme en pæn side Hvor må man dog skamme sig over at STADIG have sådan et design på ens side |
Der er ikke sparet på noget! |
http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk
Der er for få java applet'er. Der mangler en nedtælling til år 2000, og hvor er midi-musikken der starter op pr. automatik (og starter forfra ved sideskift).... og så... alt for få frames :-). Ellers er den lige til "How to webdesign 1998"-Cookbook! |
Siden er sidst opdateret i 2008 - allerede da burde 'DELETE'-knappen have været aktiveret. Men siden giver da minder om en mindre kompliceret tid ;) |