Bare for at få styret min egen nysgerrighed, men jeg var ikke klar over at ansatte i JB's erhvervsafdeling kunne foretage majoritetsinvesteringer? Jeg ville da nødigt have en bankrådgiver der driver konkurrerende virksomhed.
Nu ved jeg godt at udtrykket "rådgiver" har vist sig at være misvisende i mange tilfælde, men alligevel..
Vi har talt sammen internt i gruppen og vagt selskab er nok alt for meget udenfor vores kompetence, og vi får nok svært ved at kunne bidrage postivt som et advisory board hos dig.
@Banditten lur mig om ikke din egen bankrådgiver også har nogle aktier rundt omkring i forskellige firmaer ;), selvom jeg godt kan se problematikken så håber vi bare at en mand som har erfaring og ved hvordan og hvorledes med penge sager kan gavne de virksomheder som vi køber eller hjælper.
Hans hoved funktion bliver nemlig at tjekke at det er økonomisk rentabelt og undersøge om der er muligheder for optimering.
@Banditten lur mig om ikke din egen bankrådgiver også har nogle aktier rundt omkring i forskellige firmaer ;)
Hehe, jeg giver nu Banditten ret! Der er forskel om du ejer et par hundrede Apple-aktier eller du har hovedmajoriteten i et selskab som "bankrådgiver". Jeg tror ligeledes ikke, det er noget Jyske Bank finder særligt smart, såfremt dette blev "opdaget":) Men det er bare min vurdering.
Ligeledes virker I som en yderst mærkelig sammensætning af en investorgruppe.. Men det er jo heldigvis ikke mine penge, der er i tilsagn..
Alt har interesse, vi glæder os til at høre mere fra jer.
Nu Skriver i Alt har interesse.
Men kan i præcisere hvad det er i har interesse i?
Jeg har eks. en virksomhed (eboost.dk) som er nystartet og som jeg syntes kunne bruge et "e"boost ;) i form af Marketing/SEO expertise. og hvad vil i kunne hjælpe med?
@JesperMøller jeg kan nu ikke se den mærkelige sammensætning da vi som sådan bare er 5 gode venner der har samlet vores kræfter og midler.
Misforstå mig ikke, kan I få det til at fungere, så er det jo fint! Det er bare ikke en sammensætning jeg har set i al almindelighed. I virker alle ret "nye"! Foruden ejerkredsen, så ville jeg også sætte et advisory board på, hvis jeg var jer. Så kan I optimere jeres investeringer endnu bedre.
rebelinvest:
Med hensyn til det andet, har vi netop taget det til efterretning og undersøger om der kan være en problematik i det for at finde en løsning
Det synes jeg er en rigtig god idé. For jeg tror det er direkte imod bankens etik og moral.
@JesperMøller jeg kan nu ikke se den mærkelige sammensætning da vi som sådan bare er 5 gode venner der har samlet vores kræfter og midler.
Misforstå mig ikke, kan I få det til at fungere, så er det jo fint! Det er bare ikke en sammensætning jeg har set i al almindelighed. I virker alle ret "nye"! Foruden ejerkredsen, så ville jeg også sætte et advisory board på, hvis jeg var jer. Så kan I optimere jeres investeringer endnu bedre.
rebelinvest:
Med hensyn til det andet, har vi netop taget det til efterretning og undersøger om der kan være en problematik i det for at finde en løsning
Det synes jeg er en rigtig god idé. For jeg tror det er direkte imod bankens etik og moral.
Men pøj, pøj med det!
//Jesper Møller
Hvorfor er det du mener at det er en mærkelig sammensætning af en investorgruppe? Hvad mærkeligt er der ved det? Jeg synes da, at det er en udmærket sammensætning af folk, med forskellige kompetencer og hvorfor er det, at folk der tilbyder at investere i andre virksomheder, altid lige skal have en "lussing" med på vejen og altid skal mistænkeliggøres? De fleste brokker sig jo over bankernes modvillighed til at låne penge ud, så hvorfor ikke hilse sådanne investorer velkommen, i stedte for at nedgøre dem? Jeg ønsker jer i hvert fald held og lykke med projektet