Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på i-Creative.dk

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.


Som nogle af de andre skriver, ville det være en super god ide, hvis i/du kunne lave enten en video eller gif/flash animation om hvad siden endelig går ud på. Ellers kommer man bar ind på siden og ser jeg ved ikke hvor mange forskellige ting springe i øenene.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

...irøvrigt helt uenig med alt det der forklaringshejs (video, tekst). En god byline til logoet og lidt tydligere faktuelle ting om på dine thumbs - så giver det sig selv.

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange mange tak for respons - Mht til at man klikker på billedet, og det kommer op i stor, der tror jeg også at jeg ændrer det til at man kommer ind på projektet i stedet - Dog kan man klikke på titlen på projektet, også kommer man ind til at se se mere :) 

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Kim :) Det kunne bestemt bruges, og får luget ud i småfejl, design rettelser mm, de kommende dage, og du pointere helt sikkert nogle gode punkter :) Så takker :) 

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:

...irøvrigt helt uenig med alt det der forklaringshejs (video, tekst). En god byline til logoet og lidt tydligere faktuelle ting om på dine thumbs - så giver det sig selv.

Kim jeg giver dig ret i at et rigtig logo kan skabe og sende de korrekte signaler.

Dog er vi som mennesker meget dovne og vil have alt serveret, mange af os jeg siger ingen navne er faktisk ikke så kløgtige igen og skal have forklaret ting op til flere gange før den fiser ind. Om den skal på eller ej, så stemmer jeg for ja, ikke kun vil den have det formål med at forklare hvad det hele går ud på, men også at den gør siden mere levende.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes masser af gallerier derude og jeg kan ikke komme i tanke om et eneste hvor der er behov for at forklare.

http://creattica.com <-- har en stor byline midt i det hele - sådan noget kunne man starte med. Husk på at det er dig og mig der er målgruppen - og det er næppe første gang man som designer ser sådan et galleri.

Nej, sørg for at der er nogle facts med (XXXXxxxx af Alexander R.B, XXXX rating, XXXX views, Uploaded XXX) så fiser den ind. Og hvis ikke den fiser ind - så er man selv uden om det og måske i virkeligheden langt fra den gruppe mennesker sitet henvender sig til.

Sådan ville jeg selv gribe det an hvis jeg skulle lave et nyt design-galleri.

:) Kim

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En forklaring er jo med til at løfte det til en bedre brugervenlig hjemmeside. Og hvorfor miste de mennesker som ikke fatter det hvis de kan bidrage med noget kreativt?

Vi er jo ikke alle ens og tænker ikke hen ad samme vej, hvorfor ikke gøre det nemt for dem alle. Når vi køber en mikrobølgeovn så står der også i vejledningen at der ingen dyr må tørres i mikrobølgeovnen, hvorfor? fordi mennesker er dumme!

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i-Creative.dk, tillykke med dit nye site.  Jeg var lige inde og kigge, da jeg selv er i gang med at oprette sites for mine digitale billeder og fotos.  Jeg vil forslå, at du retter kategorien "digtalt kunst" til "digital kunst".   - Jeg kan evt. bidrage med links og/eller præsentation af mine billeder på henholdsvis www.etsy.com og www.iphoneart.dk - men jeg vil gerne forstå din forretningsplan lidt bedre.  Jeg har f.eks. ikke lyst til at deltage i en "stemme-konkurrence", men hellere som del at et site, hvor forskellige kreative digtiale koncepter præsenteres.  - Så kunne du uddybe dit koncept lidt..? Venlige hilsner fra Ulla, Painting.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WARNING missing description

WARNING missing keywords tag
Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt nok.. 

Smider måske et logo eller 2 op senere :-)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)