| Hej Amino brugere, Jeg har længe tænkt over, hvad jeg kunne åbne af butik i indre Kbh. Der er 4 brancher som jeg brænder for: 1.Pizzaeria 2. Grønthandler 3. Rengøring 4. Kiosk Jeg håber, at i kunne være behjælpelig. Mvh Ali K.B | 
Det er dyrt at starte i indre by og du bør tage flg. ind i dine overvejelser :
1.Pizzaeria
Lav nogle originale, ikke pap pizza og sats på bestemte kunde segmenter og ikke "bare" svinge en pizza. F.eks er natpizza ved f.eks Gothersgade godt osv, "frokost" + turist pizza Italiano naturligivs.
2. Grønthandler
Der bor ikke mange folk i indre Kbh og butikkerne er mega dyre, der er pænt spild på frugt og grønt, der skal med andre ord svinges nogle kasser bændenælder over disken - hvis du ikke har trådt dine barnesko i en grønthandler, hold dig langt væk fra denne idé.
3. Rengøring
For dyrt have en service shop der, hellere have dit kontor lidt væk og brug besparelsen på firmabilen.
4. Kiosk
7 / 11 er en markant modspiller, røveri er efterhånden en grim vane i indre by specielt hvis den skal være åben aften/nat.
Jeg ville nok barbere de 2 idéer væk først, for derefter tænke de sidste 2 igennem og slutteligt arbejde hårdt med den idé du så vælger ud af de 4.
Held og lykke med din butik.
Mvh
HH

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger